تور روسیه ارزان: آمریکا: لزوم خارج شدن دیپلمات های روسیه نباید اقدامی تنبیهی تلقی گردد

به گزارش سفر به مالزی، در حالی که مقامات مسکو وعده داده اند که به اخراج دیپلمات های روسی از ایالات متحده پاسخ خواهند داد، به گفته وزارت امور خارجه آمریکا، لزوم خارج شدن 54 دیپلمات روس از این کشور به منزله اخراج این افراد و یک اقدام تنبیهی نیست.

تور روسیه ارزان: آمریکا: لزوم خارج شدن دیپلمات های روسیه نباید اقدامی تنبیهی تلقی گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، جالینا پورتر معاون رئیس بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد که لزوم خارج شدن 54 دیپلمات روس از ایالات متحده در سال 2022 را نباید بعنوان اخراج این افراد و یک اقدام تنبیهی تلقی کرد.

این دیپلمات آمریکایی گفت: ما معتقد نیستیم که خارج شدن دیپلمات های روسی به منزله اخراج آنهاست. این یک اقدام تنبیهی نیست. طرف روسی از ماه ها قبل در این خصوص آگاه شده است.

وی اضافه نمود: مقامات واشنگتن دقیقاً مانند دولت روسیه که درخواست حضور 3 ساله را برای دیپلمات های آمریکایی مطرح نموده، به سفارت روسیه حدود یک سال قبل هشدار داده که ویزا دیپلمات های این کشور بعد از 3 سال تمدید نخواهد شد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا یادآور شد که مقامات واشنگتن همچنان در حال رایزنی با مسکو پیرامون مسائل ویزای برای دیپلمات های دو کشور است.

در این رابطه سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز گذشته به دولت آمریکا هشدار داد که مسکو قطعاً به اخراج دیپلمات های روسی که باید در سال آینده (میلادی) خاک ایالات متحده را ترک نمایند، پاسخ خواهد داد. ریابکوف تأکید کرد: مقامات واشنگتن باید دست از چنین برخوردهایی برداشته و بطور جدی نگران کاهش بیشتر کارکنان نمایندگی های دیپلماتیک خود در فدراسیون روسیه باشند.

پیش از این آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن اعلام نموده بود که دولت آمریکا در حال بیرون راندن کارکنان نمایندگی های دیپلماتیک این کشور است. به گفته وی، 27 دیپلمات روس به همراه خانواده های خود در تاریخ 30 ژانویه سال 2022 (10 بهمن ماه) و به همین تعداد نیز تا تاریخ 30 ژوئن (اوایل تیر ماه سال آینده) باید خاک ایالات متحده را ترک نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1433

به "تور روسیه ارزان: آمریکا: لزوم خارج شدن دیپلمات های روسیه نباید اقدامی تنبیهی تلقی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: آمریکا: لزوم خارج شدن دیپلمات های روسیه نباید اقدامی تنبیهی تلقی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید