آشنایی با نحوه استفاده از قالیچه آشپزخانه مدرن

به گزارش سفر به مالزی، قالیچه آشپزخانه مدرن برای هر سبک و طرحی در آشپزخانه های مدرن مناسب است. در واقع این وسیله می تواند هر آشپزخانه با هر سبکی را به زیبایی هر چه تمامتر متحول کند. قالیچه ها به دلیل اندازه متنوع و کوچک و عظیم خود قابلیت تطابق بسیار زیادی با محیط دارند و این تطابق را می توان به سبک های مختلفی ایجاد و مشاهده کرد.

آشنایی با نحوه استفاده از قالیچه آشپزخانه مدرن

طرح های منحصر بفرد، رنگ های خیره نماینده و متریال مناسب بکار رفته در آنها مجموعاً سبب جذابیت آنها برای استفاده در آشپزخانه مدرن شده است؛ این مدرنیته و آن حس سنت می تواند تضادی جالب به همراه داشته باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر در اینباره صحبت کنیم.

کدام رنگ قالیچه آشپزخانه

در دنیای مدرن این روزها، می توان ردپای بعضی رنگ ها را بیشتر مشاهده کرد که در واقع این رنگ ها را به عنوان رنگ مدرن می شناسیم، یکی از این رنگ ها نقره ای ست که می توان به شکلی واضح استفاده فراوان از آن را در تمامی وسایل مدرن آشپزخانه مشاهده کرد؛ یخچال، اجاق گاز، کابینت ها، هود، فر، مایکروفر و… . حال و در چنین شرایطی به نظر شما بهتر است از کدام رنگ قالیچه در چنین فضایی استفاده کنیم؟

اصولاً رنگ هایی مانند زرد، نارنجی و زرشکی در کنار رنگ نقره ای، جلوه گری بسیار زیادی خواهند داشت. همچنین این رنگ ها از دسته رنگهایی هستند که به وفور در فراوری و بافت انواع قالیچه استفاده می شوند. بهتر است در انتخاب و خرید قالیچه آشپـزخانه خود به وجود رنگ هایی مانند زرد، نارنجی و یا حتی در صورت تمایل کرم و استخوانی توجه فراوانی داشته باشیم. این رنگ ها نه فقط در کنار رنگ نقره ای آشپزخانه مدرن شما بلکه به خودیِ خود در دل قالیچه زیبای آشپزخانه شما خواهند درخشید.

لیست قیمت 40 مدل رادیو با کیفیت عالی + لینک خرید

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

قالیچه آشپزخانه کوچک

شاید دارای آشپزخانه وسیع همراه با کابینت هایی عظیم باشید و شاید از آشپزخانه مدرن کوچک استفاده می کنید در هر دو این موارد جای هیچ نگرانی نیست زیرا قالیچه در ابعاد بسیار متنوع برای استفاده در هر شرایطی موجود است. در آشپزخانه کوچک راحتتر می توان سایز و ابعاد را با هم چفت و جور کرد به این معنی که وقتی فضای میانی کابینت ها در کف آشپزخانه محدود باشد سریعاً با اندازه دریافت و خرید قالیچه کوچک آشپزخانه احتیاج خود را حتی با کمترین هزینه برطرف می کنید.

این کوچک بودن آشپزخانه هم سبب راحتی در انتخاب، سرعت در خرید و استفاده خواهد شد و هم بدون هیچ دردسر جانبی می توانید دکوراسیون آشپزخانه مدرن کوچک خود را بهبود بخشید، اینها از مزیت های قالیچه آشپزخانه کوچک، آشپزخانه مدرن کوچک و همخوانی و هماهنگی این دو با یکدیگر است.

پوشاندن کامل کف آشپزخانه توسط قالیچه آشپزخانه

عده ای با توجه به سلیقه تمایل به استفاده از قالیچه ای کوچک آن هم فقط در وسط آشپزخانه دارند تا کفپوش های زیبایی که هزینه فراوانی برای آن نموده اند زیر قالیچه پنهان نشود به این شکل می توان هم از زیبایی کفپوش آشپزخانه مدرن استفاده کرد و هم از زیبایی قالیچه. اما عده ای با توجه به تمامی این موارد و هزینه فراوان برای نصب کفپوشی زیبا باز هم تمایل دارند حتی برای مدتی محدود هم که شده از قالیچه عظیم آشپزخانه استفاده نمایند تا بیشتر کف آشپزخانه و سطوح مختلف آن پوشانده شود.

خرید 39 مدل ساعت اتاق کودک با قیمت مناسب + کیفیت عالی

علت این موضوع هم از نظر روانی به چند عامل بر می شود؛ با توجه به اینکه دنیای اطراف ما به شدت ماشینی و سرد شده و همچنین به این دلیل که تمامی وسایل آشپزخانه از اشیایی بی جان هستند عده ای با کفپوش کردن کل آشپزخانه با قالیچه عظیم سعی در القاء گرمی و دمیدن روح بیشتر در این فضا دارند که البته در نوع خود کاری درست است. می توان بیشتر آشپزخانه را با قالیچه ای نسبتاً عظیم و زیبا پوشاند و از راه رفتن بر روی آن، احساس نرمی و لطافت آن با کف پاها و جذب انرژی فراوان رنگ های آن لذت برد، حال اگر این رنگ ها از طیف روشن و شاد باشند می توان این افزایش و دریافت انرژی را بسیار بیشتر و قویتر حس نمود.

قالیچه آشپزخانه مدرن چه عظیم باشد چه کوچک، چه رنگ روشن باشد چه رنگ تیره، چه ساده باشد چه عمیق و پیچیده، یک چیز در آن همواره ثابت بوده و هست و آن وجود گرمایی عجیب در جهت ایجاد سرزندگی بیشتر برای اعضای خانواده در آشپزخانه مدرن خانه شماست.

تصاویر بیشتر

خرید 30 مدل شامپو ضد ریزش مناسب انواع موها + قیمت مناسب

منبع: اتاق
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 944

به "آشنایی با نحوه استفاده از قالیچه آشپزخانه مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نحوه استفاده از قالیچه آشپزخانه مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید