کیفیت غذای دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی ارتقا پیدا می نماید ، افتتاح سالن ورزشی دختران به زودی

به گزارش سفر به مالزی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای ارتقای کیفیت غذا دستگاه های کامبی از سوی دانشگاه خریداری شده که این دستگاه ها نصب شد و امیدواریم کیفیت بخشی از غذا ها تغییر محسوسی داشته باشد.

کیفیت غذای دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی ارتقا پیدا می نماید ، افتتاح سالن ورزشی دختران به زودی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

صمد حاج جباری، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات اجرا شده برای افزایش کیفیت غذای دانشجویی گفت: برای ارتقای کیفیت غذا دستگاه های کامبی از سوی دانشگاه خریداری شده که این دستگاهها نصب شد و امیدواریم کیفیت بخشی از غذا ها تغییر محسوسی داشته باشد .

وی اضافه نمود: در بحث تربیت بدنی به خصوص ورزش خواهران سالن بدنسازی آماده کردیم که به زودی افتتاح می کنیم که دانشجویان بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: در بحث خوابگاه هم برنامه ریزی ها دقیق اجرا شده که اسکان نیم سال دوم بدون هیچ مسئله ای انجام گردد. اسکان تا 9 تیر خواهد بود از 9 تیر اسکان تابستانی با شرایطی که اعلام خواهد شد انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 308

به "کیفیت غذای دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی ارتقا پیدا می نماید ، افتتاح سالن ورزشی دختران به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت غذای دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی ارتقا پیدا می نماید ، افتتاح سالن ورزشی دختران به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید