کاهش 75 درصدی فروش سینما های ایتالیا به دنبال شیوع کرونا

به گزارش سفر به مالزی، افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا فروش گیشه ها را به شدت کاهش داده و در آخر هفته ای که گذشت بیش از 75 درصد از فروش سینما ها در مقایسه با سال پیش در همین بازه زمانی کم شد.

کاهش 75 درصدی فروش سینما های ایتالیا به دنبال شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تور لحظه آخری ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، در حالی که تقریباً نیمی از سینما های ایتالیا بسته شده اند، در تعطیلات آخر هفته ای که گذشت (28 فوریه تا یکم مارس) فروش کلی گیشه های سینما برابر 2 میلیون یورو (2.2. میلیون دلار) بود.

فروش گیشه های ایتالیا در آخر هفته پیش از آن و قبل از اینکه هشدار جدی برای ویروس کرونا داده گردد، 5.5 میلیون یورو بود که در مقایسه با 12 میلیون یورو همین دوره زمانی در سال 2019، کاهش زیادی را نشان می داد.

تا دوشنبه بیش از 1600 مورد ابتلاء به ویروس کرونا در ایتالیا مشاهده شده و 34 نفر جان خود را از دست داده اند. این کشور سومین منطقه بزرگ شیوع بیماری در دنیا پس از چین و کره جنوبی بوده است.

بدتر از همه مناطق شمالی ایتالیا مانند لومباردی و ونتو است که در آن سینما ها به طور کلی تعطیل شده اند. روز دوشنبه تقریباً 850 سالن سینما از مجموع 1830 سالن در ایتالیا تعطیل بودند.

زمان اکران فیلم ها نیز در ایتالیا به زمان نامعلومی عقب افتاده است از جمله فیلم مرد نامرئی که تاریخ آن نامعلوم است. این فیلم تنها یکی از فیلم هایی است که آینده آن نامعلوم است.

در عین حال تصمیم گرفته شده تا برنامه ویژه ای برای اکران فیلم ایتالیایی که 2 شب پیش برنده خرس نقره ای برلین شد اتخاذ گردد. در مراسم اختتامیه برلیناله 2020 جایزه بهترین بازیگر مرد به الیو جرمانو برای پنهان شده ساخته جورجو دیریتی از ایتالیا تعلق گرفت. این فیلم که قرار بود 27 فوریه اکران گردد و از اکران عقب افتاد، قرار است از 4 مارس (فردا چهارشنبه) راهی سینما ها گردد. از آنجا که گفته شده از 8 مارس سینما های شمال ایتالیا دوباره کار خود را آغاز می نمایند این فیلم می تواند بازار واقعی خودش را به دست آورد.

شماری از فیلم های پیروز دیگر برلیناله از جمله داستان های بد زمان از پیش معین شده دورتری برای اکران داشتند و این فیلم قرار است 16 آوریل راهی سینما ها گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 325

به "کاهش 75 درصدی فروش سینما های ایتالیا به دنبال شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 75 درصدی فروش سینما های ایتالیا به دنبال شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید