کارخانه: رفتن موسوی کار درستی نبود، سپاهان بی نظیر بازی کرد

به گزارش سفر به مالزی، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: موسوی بدون هماهنگی ما و بدون رضایت باشگاه تیم را ترک نموده که این کار درستی نیست.

کارخانه: رفتن موسوی کار درستی نبود، سپاهان بی نظیر بازی کرد

به گزارش خبرنگاران، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص شکست سه بر یک شاگردانش مقابل سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان سپاهان اسپک های خوبی به زمین ما زدند ضمن اینکه توپ گیری بسیار عالی آنها، تمرکز تیمی ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: بازیکنان سپاهان تا آخرین لحظه تسلیم نشدند و بی نظیر بازی کردند ماه نقاط ضعفی داریم که باید در ادامه لیگ رفع کنیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است ولی در مقابل ما آنطور که باید بازی نکردیم.

کارخانه در خصوص داوری این ملاقات گفت: نمی گردد در باره داوری صحبت کرد. داور عامل باخت ما نبود ولی اشتباهات داوری می تواند نتیجه یک بازی را کاملا تغییر دهد.

وی توضیح داد: از ویدیو چک باید در ملاقاتهای لیگ استفاده گردد. اگر ویدیوچک در این ملاقات بود تیم ما حداقل 5 امتیاز می گرفتیم. ویدیو چک که در انبار باشد به چه دردی میخورد؟!

کارخانه در انتها در خصوص جدایی محمد موسوی از تیمش گفت: موسوی بدون هماهنگی ما و بدون رضایت باشگاه تیم را ترک نموده که این کار درستی نیست. من آدم ترسویی نیستم و مسئولیت این شکست را قبول می کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 868

به "کارخانه: رفتن موسوی کار درستی نبود، سپاهان بی نظیر بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: رفتن موسوی کار درستی نبود، سپاهان بی نظیر بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید