عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود ، تیم ملی صد در صد به المپیک می رود

به گزارش سفر به مالزی، سرمربی تیم والیبال کاله گفت: تیم ملی والیبال ایران رقیبی در آسیا ندارد و صد در صد به المپیک صعود خواهد نمود.

عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود ، تیم ملی صد در صد به المپیک می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی در خصوص شکست 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته دهم لیگ برتر والیبال، گفت: به تیم سایپا تبریک می گویم آنها مستحق این پیروزی بودند. بازیکنان این تیم پس از شکست در ست اول و از ابتدای ست دوم دریافت های خود را تقویت کردند و توپ های بهتری به دست امیرحسینی پاسور با تجربه این تیم رسید. در مقابل دفاع روی تور تیم ما نتوانست به خوبی ست اول عمل کند و بازیکنان حریف مهاجمان ما را به راحتی شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: بازیکنان سایپا از ابتدای ست دوم توپ گیری بهتری داشتند و بازی منظم و باثبات تری را به معرض نمایش گذاشتند. در مجموع ملاقات زیبایی بود و هر دو تیم قابل قبول بازی کردند.

سرمربی تیم والیبال کاله در خصوص تعطیلی 50 روزه لیگ برتر به دلیل برگزاری اردو های تیم ملی، گفت: من واقعاً نمی دانم که در این 50 روز چه کاری باید انجام دهم و از چه نوع تمریناتی در این دوران استفاده کنم. صعود به المپیک برای همه ما یک اولویت است، ولی مصالح باشگاه ها و لیگ را هم باید در نظر گرفت. تیم ها در این تعطیلات قطعاً دچار شرایط غیرعادی و نامتعارف خواهند شد.

عطایی خاطر نشان کرد: امیدوارم لیگ جریان طبیعی خود را حفظ کند. تیم کاله برای رده های میانه جدول بسته شده است و مدعی قهرمانی نیستیم، ولی سایر تیم ها که با سرمایه گذاری بیشتر برای قهرمانی پا به لیگ گذاشته اند تحت فشار نامتعارف قرار خواهند گرفت. امیدوارم ملاقاتهای لیگ 2 هفته دیگر ادامه پیدا کند، هرچند که در این مورد تصمیم گیری شده است. من امیدوارم که والیبال باشگاهی دچار آسیب و ضرر نگردد.

وی در خاتمه بیان نمود: من معتقدم تیم ایران هیچ رقیبی در آسیا ندارد که مانع حضور آن در المپیک گردد. تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک حداکثر 2 ست به حریفان واگذار خواهد نمود و به طور مستقیم و بدون مشکل جواز حضور در المپیک را کسب خواهد نمود. تیم ایران توانایی صعود به مرحله دوم المپیک را دارد و فدراسیون باید از الان به فکر مسائل تیم ملی بعد از صعود به المپیک باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 57

به "عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود ، تیم ملی صد در صد به المپیک می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: سایپا مستحق پیروزی بود ، تیم ملی صد در صد به المپیک می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید