چین و اروپا رقبای سرسخت یکدیگر هستند

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اورزلا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا امروز سه شنبه طی سخنانی در مورد روابط میان اتحادیه اروپا و چین گفت که مساله حقوق بشر موضوع اصلی اختلاف سیستماتیک میان بروکسل و پکن محسوب می گردد.

چین و اروپا رقبای سرسخت یکدیگر هستند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون اروپا همچنین به مساله رقابت تجاری میان دو طرف و اهمیت آن اشاره نمود و گفت: ما رقبای جدی و بدون اما و اگر برای یکدیگر هستیم.

وی که این سخنان را در جریان نشست خبری خود پس از نشست مشترک میان رهبران اتحادیه اروپا و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مطرح می کرد، در مورد روابط میان بروکسل و پکن مدعی شد: وقتی صحبت از خود سیستم می گردد، این حقوق بشر و کرامت انسانی است … این مسئله اصلی است که به وضوح ما را از هم جدا می نماید.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا همچنین در مورد رقابت تجاری اروپا و چین گفت: ما به ابزارهایی برای تأمین امنیت در بازار دیجیتال و همچنین سرمایه گذاری مستقیم خارجی، غربالگری سرمایه گذاری و … برای اطمینان از وجود شرایط بازی برابر (با چین) احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1212

به "چین و اروپا رقبای سرسخت یکدیگر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و اروپا رقبای سرسخت یکدیگر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید