پیشنهاد هتل ونکووری برای آن هایی که از کار کردن در خانه خسته شده اند

به گزارش سفر به مالزی، وقتی هتل بلمونت در مرکز شهر ونکوور در مه 2019 باز شد، به سرعت به موفقیت رسید. اما وقتی کووید-19 در ماه مارس تقریبا کل این صنعت را بست، همه چیز تغییر کرد.

پیشنهاد هتل ونکووری برای آن هایی که از کار کردن در خانه خسته شده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

جف لونگ مدیر کل هتل می گوید: معمولا هر شب ظرفیت مان تکمیل بود. اما طی چند ماه اخیر نزدیک به آن هم نشده ایم. حس می کنیم باید خلاقانه تر برخورد کنیم.

بنابراین هتل یک بسته کار از هتل بلمونت به افرادی ارایه می نماید که از کار کردن در خانه در دوران پاندمی خسته شده اند.

لونگ گفت: من به عنوان پدر سه دختر می دانم که کار کردن از خانه سخت است. ما حس می کنیم می توانیم چیزی ارایه کنیم که خصوصی و اختصاصی است. آن ها می توانند اینجا تمرکز نمایند و انرژی شان را بالا ببرند.

اتاق ها را می توان به مدت 12 ساعت رزرو کرد و زمان ورود می تواند از ساعت 5 تا 11 صبح باشد. اتاق ها شامل فضای کار و استفاده از میز ورودی هتل برای کارهایی مانند پرینت کردن اسناد و تحویل غذا می شوند.

با وجود اینکه اتاق ها تخت دارند، لونگ می گوید در هر اتاق فردی که هدفش کار است، مستقر گردد. او گفت: این فقط برای کار، بهره وری و انجام دادن فعالیت کاری در فضایی خصوصی است.

اینگرید جرت از انجمن هتل بریتیش کلمبیا می گوید: به نظرم این ایده فوق العاده ای است. به افراد اجازه می دهد صبح از خانه بیرون بروند، یک روز عالی و مفید داشته باشند، به خانه برگردند و حالتی از نظم وجود داشته باشد. در حال حاضر کار کردن از خانه برای خیلی ها خوب جواب نمی دهد.

لونگ می گوید این ایده تا به حال در هتل هایی در آسیا و آمریکا جواب داده و می تواند در ونکوور هم پیروز باشد.

او گفت: امیدواریم بتوانیم کمی علاقه نسبت به این ایده جلب کنیم. راستش در حال حاضر داریم هر چیزی که می توانیم را امتحان می کنیم چون الان شرایط فقط کوشش برای بقاست.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 689

به "پیشنهاد هتل ونکووری برای آن هایی که از کار کردن در خانه خسته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد هتل ونکووری برای آن هایی که از کار کردن در خانه خسته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید