پکن: بحران تگزاس، باور چینی ها را درباره قرار داشتن در راستا درست محکم تر کرد

به گزارش سفر به مالزی، وزارت امور خارجه چین بیان کرد، دیدن شرایط بد و اسفبار آمریکایی هایی که از یک طوفان زمستانی شدید در ایالت تگزاس رنج می برند، باور چینی ها مبنی بر اینکه کشورشان در جهت درست واقع شده است را محکم تر و قوی تر کرد.

پکن: بحران تگزاس، باور چینی ها را درباره قرار داشتن در راستا درست محکم تر کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، هوا چونیینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین این اظهارات را در پاسخ به سوالی درباره درخواست کشورهای غربی برای انجام تحقیقاتی درباره نقض های حقوق بشری ادعا شده در منطقه سین کیانگ مطرح نمود.

وی ضمن تکرار انکارهای چین درخصوص بدرفتاری با مسلمانان در منطقه سین کیانگ، گفت: استرالیا، کانادا و آمریکا تاریخچه هایی از نسل کشی دارند.

اما این سخنگو آسیب و مصیبت وارده به بسیاری از شهروندان ایالت تگزاس آمریکا را با تجربه جشن و سرور چینی ها در جریان تعطیلات سال نو چینی اخیر مقایسه کرد. رسانه های دولتی و شبکه های اجتماعی در چین بارها توجهات را به بحران ها در آمریکا و دیگر کشورهای غربی جلب نموده اند.

هوا چونیینگ گفت: احتیاج به غذا و لباس و سرد و گرسنه نبودن حقوق بشر اساسی محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: در این برهه از زمان در ایالت تگزاس میلیون ها تن از مردم خود را گرفتار یک شرایط اسفبار و سخت دیده اند چرا که برق و سیستم گرمایشی در خانه هایشان ندارند. تعداد اندکی از مردم حتی به این دلیل جان خود را از دست داده اند.

این سخنگو توضیح داد: این به مردم چین حس قدردانی عمیق تری به خاطر آنچه که حقوق بشر واقعی است داد و باعث شد تا ما قویا باور کنیم که چین در راستا درست قرار گرفته است. ما نسبت به آینده مان به شدت مطمئن هستیم.

طوفان شدید در آمریکا جان دست کم 21 تن را در ایالت تگزاس گرفته و باعث قطعی برق بیش از چهار میلیون تن از ساکنین این ایالت شده و بیش از 13 میلیون تن از ساکنین تگزاس نیز قطعی هایی در سرویس های آب خود مشاهده می نمایند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1012

به "پکن: بحران تگزاس، باور چینی ها را درباره قرار داشتن در راستا درست محکم تر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن: بحران تگزاس، باور چینی ها را درباره قرار داشتن در راستا درست محکم تر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید