پلیس هند مدیر توئیتر در این کشور را فراخواند

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس هند یک مقام ارشد شرکت توئیتر در این کشور را احضار نموده تا درباره ناتوانی در جلوگیری از توسعه یک ویدئو جوابگو باشد که به ایجاد نفرت پراکنی و دشمنی بین جوامع هندو و مسلمان منجر شده است.

پلیس هند مدیر توئیتر در این کشور را فراخواند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

در این احضاریه به پرونده ای اشاره شده که در شهر قاضی آباد واقع در استان اوتار پرداش هند ثبت شده و مربوط به ویدئویی از چند مرد هندو است که یک سالمند مسلمان را کتک می زنند.

در احضاریه مذکور، پلیس قاضی آباد از مانیش ماهشواری (رئیس توئیتر در هند) خواسته تا 7 روز دیگر در برابر مقامات حاضر گردد.

در احضاریه پلیس علاوه بر نام مسئول محلی توئیتر به 7 نفر دیگر اشاره شده که در اشاعه ویدئوی مذکور نقش داشته اند. در این ویدئو به اعتقادات مذهبی افراد اهانت و از سوی دیگر به خشونت عمومی در استانی منجر می گردد که تاریخچه ای طولانی در این زمینه دارد.

این جنجال در حالی بالاگرفته که دولت فدرال هند به علت عدم همخوانی توئیتر با قوانین فناوری اطلاعات تازه با این شبکه اجتماعی زورآزمایی می نماید.

جدال میان دولت و این شبکه اجتماعی اکنون نگرانی هایی را درباره سرانجام یافتن مصونیت توئیتر در برابر محتوای انتشار یافته به وسیله کاربرانش به وجود آورده است.

قوانین تازه فناوری اطلاعات هند از اواخر ماه می اجرایی شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1250

به "پلیس هند مدیر توئیتر در این کشور را فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس هند مدیر توئیتر در این کشور را فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید