پلیس بازوی توانمند دولت است

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/مازندران استاندار نو مازندران در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان گفت: پلیس بازوی توانمند دولت است.

پلیس بازوی توانمند دولت است

در پی انتصاب سید محمد حسینی به عنوان استاندار تازه مازندران، صبح امروز مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان در راس هیئتی متشکل از جانشین، روسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با حضور در دفتر استاندار با وی دیدار و گفت و گو کردند.

استاندار مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پلیس با تاکید بر اینکه احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احساس امنیت از مهم ترین مطالبات مردم بوده و از خود امنیت در جایگاه بالاتری قرار گرفته است.

وی شرح داد: نیروی انتظامی با توجه به میزان کشفیاتی که در حوزه سرقت و جرایم دارد باید مردم در جامعه احساس امنیت کنند چرا که امنیت و احساس امنیت ، ثروت آفرین است و بدون امنیت کسی آسایش ندارد و پلیس با قدرت نظم و امنیت را ایجاد کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه پلیس برخی از کشورهای اروپایی با توجه به داشتن بروز ترین و مدرن ترین تجهیزات، جرایم بالایی دارند گفت: نیروی انتظامی با داشتن حداقل تجهیزات، بهترین عملکرد را دارد که می توان به میزان رضایتمندی مردم از پلیس در این خصوص اشاره کرد.

استاندار تازه مازندران با تاکید بر اینکه باید به مسائل امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی استان به صورت راهبردی نگاه و تصمیمات کاربردی گرفت به موضوع جرایم به ویژه سرقت در استان اشاره کرد و اضافه کرد: نیروی انتظامی به منظور اجرای طرح های انتظامی باید با هم فکری و استفاده از توانمندی های سایر دستگاه ها، ماموریت ها و وظایف همسو در یک جهت هماهنگ، قرار گیرد.

این مقام عالی دولت در استان مازندران با تاکید بر اینکه پلیس مازندران باید قوی ترین پلیس در سطح کشور باشد، گفت: استانداری مازندران ضمن تقویت تعامل و همکاری با نیروی انتظامی حمایت خود را برای اجرای طرح های انتظامی اعلام می دارد.

امنیت، آسایش و آرامش، هدیه پلیس به مردم است

فرمانده انتظامی استان مازندران در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه بالاترین افتخار پلیس خدمتگزاری به مردم است، اعلام کرد : امنیت، آسایش و آرامش، هدیه پلیس به مردم است و تمام سعی و تلاش ما بر ایجاد و تامین امنیت در سطح استان است.

وی سرمایه اجتماعی را اساس و پایه اقتدار پلیس خواند و گفت: مردم پیکره اصلی جامعه هستند و هیچ امری بدون حضور آن ها در جامعه شکل نخواهد گرفت و نیروی انتظامی همواره درصدد است در راستای حفظ سرمایه های مادی و معنوی خود از وجود مردم درحفظ و برقراری امنیت بهره مند شود.

میرزایی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین و محوری ترین وظایف پلیس تامین نظم و امنیت است و قرار است این پلیس در دنیای پیشرفته و پیچیده امروزی با مجرمانی سرو کار داشته باشد که شیوه های خود را به روز کرده اند، اضافه کرد: این نیاز است تا پلیس نیز به روز شده و با ابزار و امکانات امروزی به میدان مبارزه با مجرمان بیایند به همین دلیل است که هوشمند سازی پلیس یکی از اولویت ها و برنامه های مهم این فرماندهی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد: امروز جرایم در استان به خوبی از طریق پلیس کنترل شده و یک شرایط خوبی را در بین استان های کشور داریم و اگر یکدلی و یکصدایی که بین دستگاه های استان وجود دارد کامل تر شود، انشاء الله موفقیت های ما نیز بیشتر خواهد شد و می توانیم در دفاع از حقوق مردم قوی تر عمل کرده و رسالتی که بر عهده ما قرار داده شده را به خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1404

به "پلیس بازوی توانمند دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس بازوی توانمند دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید