پرونده انتخابات آمریکا به دادگاه عالی می رود

به گزارش سفر به مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- فاکس نیوز در گزارشی اضافه کرد اعلام پیروزی زودهنگام ترامپ نشان از رفتن پرونده انتخابات آمریکا به دیوان عالی دارد.

پرونده انتخابات آمریکا به دادگاه عالی می رود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فاکس نیوز گزارش داد اعلام پیروزی زودهنگام دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آن هم در حالی که آراء بسیاری از ایالت ها شمرده نشده نشان از این دارد که پفراینده انتخابات این دوره به دیوان عالی خواهد رفت.

در این گزارش آمده است: رئیس جمهور ترامپ امروز چهارشنبه پیروزی خود را در چندین ایالت مهم رقابتی گفت. این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز مشخص نیست چه کسی آراء را به خود اختصاص داده است. ترامپ به طور ضمنی اعلام نموده که کاخ سفید دادگاه عالی را تحت فشار قرار می دهد تا درباره آراء مورد اختلاف تصمیم بگیرد. ترامپ هشدار داد که یک گروه بسیار ناراحت سعی دارند مردم را از حق رأی محروم نمایند.

رئیس جمهور که از اتاق شرقی کاخ سفید صحبت می کرد از هواداران خود تشکر کرد و ادعا کرد که میزان مشارکت بی سابقه بوده است.

وی افزود: من می خواهم از مردم آمریکا به خاطر پشتیبانی فوق العاده شان تشکر کنم. میلیون ها و میلیون ها نفر امشب به ما رأی دادند.

در واکنش به این اظهارات جن اومالی دیلون، مدیر ستاد انتخاباتی جو بایدن در بیانیه ای گفت که ترامپ نتیجه این انتخابات را مشخص نمی کند. جو بایدن نتیجه این انتخابات را مشخص نمی کند. مردم آمریکا نتیجه این انتخابات را مشخص می نمایند. فرایند دموکراتیک باید تا خاتمه ادامه یابد و ادامه هم خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 798

به "پرونده انتخابات آمریکا به دادگاه عالی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده انتخابات آمریکا به دادگاه عالی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید