پارک سونگای کیلیم در لنکاوی

به گزارش سفر به مالزی، پارک سونگای کیلیم لنکاوی (Sungai Kilim Nature Park Langkawi)، یکی از زیباترین جاذبه‌های لنکاوی برای بازدید می‌باشد. طبیعت زیبا و باورنکردنی این پارک آن را در برنامه سفر شما قرار خواهد داد.

پارک سونگای کیلیم در لنکاوی

شگفتی های جغرافیای طبیعی که در پارک سونگای کیلیم لنکاوی به چشم می‌خورد و معبد بروبودور در درون آن هر چه بیشتر شما را ترغیب خواهد کرد که با تور لنکاوی همراه شوید. در این پارک همچنین به صخره فیل و باغ های معلق برخورد خواهید کرد که جزئی از جاذبه های این پارک می باشند. فراموش نکنید که به گروه غذادهندگان به عقاب ها بپیوندید چرا که عقاب ها بر فراز درختان مشتاقانه در انتظار غذایی هستند که از سوی قایق ها به آب پرتاب شده است.

پارک سونگای کیلیم از جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشد تنوع خوبی از گونه های گیاهی و جانوری را در خود جای داده و گردشگران با عبور از گذرگاه هایی در امتداد رود پر پیچ و خم کالم ضمن استنشاق نسیم ملایم و دل انگیز گردشگاه های دریایی، انواع جانورانی همچون عقاب های قرمز رنگ، خرچنگ های درختی، سوسمار های سبز درختی و طوطی ها را مشاهده خواهید کرد. در این پارک زیبا سواحل سفید رنگ منحصر به فرد و تالاب های زمردین در کنار هم قرار گرفته است و تمام عوامل موجود سبب شده تا این مکان به یکی از بهترین دیدنی‌های لنکاوی مبدل گردد و برای دوستداران ماجرا و هیجان مناظری فراموش نشدنی و تجاربی به یاد ماندنی داشته باشد. البته قابل ذکر است که گشت و گذار در آن جا با قایق انجام می‌گیرد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 251

به "پارک سونگای کیلیم در لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک سونگای کیلیم در لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید