تور سنگاپور ارزان: واگذاری عملیات های جنوب آسیای اوبر به گراب سنگاپوری

به گزارش سفر به مالزی، اوبر، عقب نشینی دیگری را در برابر رقیبان محلی خود تجربه کرد.

تور سنگاپور ارزان: واگذاری عملیات های جنوب آسیای اوبر به گراب سنگاپوری

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اوبر، همه عملیات های جنوب آسیای خود را به گراب (Grab)، رقیب مستقر در سنگاپور خود واگذار کرد. گراب، یک اپلیکیشن همسفری آنلاین است که در سنگاپور و کشورهای همسایه آن در آسیای جنوب شرقی مانند مالزی، اندونزی، فیلیپین، ویتنام، تایلند، میانمار و کامبوج، خدمات حمل و نقلی ارائه می دهد.

این عقب نشینی حاکی از شکست دیگر اوبر در عرصه خدمات رسانی بین المللی است که پس از آن اتفاق می افتد که اوبر، داد و ستد خود را در چین به رقیب محلی خود، Didi Chuxing، واگذار کرد. Didi Chuxing هم مثل اوبر یک اپلیکیشن همسفری آنلاین است.

هر دو سازمان، این معامله را یک پیروزی بزرگ برای مسافران خود می دانند، اما تحلیل گران هشدار می دهند که این کار می تواند منجر به بالا رفتن قیمت ها گردد.

گراب، یکی دیگر از برنامه های همسفری آنلاین رقیب اوبر و محبوب ترین شرکت همسفری در جنوب آسیا است که میلیون ها کاربر در هشت کشور دارد. طبق مفاد این معامله، اوبر 27.5٪ از سهام گراب سنگاپوری را به مالکیت خود درآورده است. دارا خسروشاهی، مدیر ارشد اجرایی اوبر هم به عضویت هیئت مدیره گراب در آمده است. ارزش این معامله هنوز اعلام نشده است.

آنتونی تان، مدیر اجرایی گراب، گفت که این قرارداد، شروع عصر جدیدی است که در آن، کسب وکارها با هم ادغام می شوند تا خدمت رسانی بهتری به مشتریان انجام گردد.

آقای خسروشاهی گفت که انجام این معامله باعث دو برابر شدن سرعت رشد ما می گردد، زیرا آن ها سرمایه گذاری های سنگینی روی محصولات و فناوری انجام داده اند. این معامله، سومین عقب نشینی اوبر پس از خروج آن از چین در سال 2016 و واگذاری تجارت خود در روسیه به شرکت محلی یاندکس (Yandex) در سال گذشته است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1437

به "تور سنگاپور ارزان: واگذاری عملیات های جنوب آسیای اوبر به گراب سنگاپوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: واگذاری عملیات های جنوب آسیای اوبر به گراب سنگاپوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید