همچنان به حضور در المپیک امید دارم، مصدومیتم رو به سرانجام است

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از روز 18 بهمن ماه شروع شده و تا روز یکم اسفند و زمان اعزام به این مسابقات ادامه دارد. این در حالیست که دو آزادکار عنوان دار و مصدوم تیم ملی، یعنی حسن یزدانی و علیرضا کریمی هم در این اردو حضور دارند و خوشبختانه فرایند درمانی مطلوبی را پشت سر می گذارند.

همچنان به حضور در المپیک امید دارم، مصدومیتم رو به سرانجام است

حسن یزدانی که به تازگی اعلام نموده تا 20 روز دیگر دوباره به روی تشک کشتی باز می شود و همچنان یکی از امیدهای اصلی مدال آوری کشتی ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو خواهد بود. اما علیرضا کریمی همچنان برای درمان کامل احتیاج به زمان و کوشش دارد و در وضعیتی متفاوت با حسن یزدانی به تمرین و درمان در اردوی تیم ملی مشغول است.

به همین دلیل علیرضا کریمی مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه تمرینات ویژه و سبک خود در اردوی تیم ملی به خبرنگاران گفت: امید زیادی به بازگشت پرقدرت به کشتی دارم چراکه مصدومیتم تا حد زیادی درمان شده است. خوشبختانه با حضور در چندین اردوی متوالی توانستم تمرینات ویژه و سازنده ای را در کنار اقدامات درمانی انجام دهم که این موضوع باعث شد توان بدنی و فیزیکی من چندان تحلیل نرود.

وی توضیح داد: مدتهاست زیر نظر مربیان و فیزیوتراپ تیم ملی به انجام حرکت درمانی و تمرینات استقامتی، هوازی و قدرتی مشغول هستم و خودم متوجه می شوم که فرایند درمانی من رو به پیشرفت و بهبود است. ضمن اینکه میزان درد و تورم زانوی مصدومم هم بسیار کاهش یافته که این مساله به من اجازه می دهد با انگیزه و توان بیشتری تمرین کنم.

نایب قهرمان کشتی دنیا با تاکید بر اینکه خود را به المپیک خواهد رساند، گفت: سختی های فراوانی را تحمل کردم و حتی بارها مصدوم شدم اما هیچگاه امید و انگیزه ام را از دست ندادم. هر چند این بار هم دچار مصدومیت جدی شدم اما به لطف خدا و با تکیه بر کوشش خودم توانستم دوباره در جهت رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک قرار گیرم. ضمن اینکه مربیان تیم ملی هم با حساسیت و دقت فراوانی سعی دارند این مساله را تسریع بخشند تا فرایند درمان من سریع تر و کامل تر پیش برود.

کریمی در خاتمه گفت: همچنان به حضور در المپیک امید دارم و برای رسیدن به هدفم تا آخرین لحظه خواهم جنگید. روزهای پر فراز و نشیبی در کشتی داشتم و فکر می کنم این بار هم بتوانم به خوبی از سختی های این روزها عبور کنم و به روزهای اوج برسم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 312

به "همچنان به حضور در المپیک امید دارم، مصدومیتم رو به سرانجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همچنان به حضور در المپیک امید دارم، مصدومیتم رو به سرانجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید