نگاهی کوتاه به فیلم های این هفته شبکه چهار

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی ساعت سینما پنجشنبه 3 تیرماه ساعت 20:30 با نقد و تحلیل فیلم سینمایی لئون حرفه ایو برنامه فیلمخانه شبکه چهار آدینه 4تیر ماه ساعت 20:20 فیلم سینمایی آخرین امپراطور را روی آنتن می برند.

نگاهی کوتاه به فیلم های این هفته شبکه چهار

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، لئون (به فرانسوی Léon) فیلمی مهیج فرانسوی و با زبان انگلیسی به نویسندگی و کارگردانی لوک بسون محصول سال 1994 شرکت آمریکایی کلمبیا پیکچرز است که پنجشنبه در ساعت سینما پخش و تحلیل خواهد شد.

این فیلم در تاریخ 18 نوامبر 1994 در آمریکا و با نام حرفه ای (به انگلیسیThe Professional) به روی پرده رفت. این فیلم به نام برترین فیلم ژان رنو هم شناخته می گردد.

فیلم با صحنه ای از بالای شهر نیویورک آغاز می گردد و داخل کافه و مرکز کار تونی ی گردد. تونی در حالی که سیگار می کشد در خصوص کار با شخصی صحبت می نماید. وی همان لئون (ژان رنو) آدمکشی حرفه ای و خطرناک است او در محلۀ ایتالیای کوچک در شهر نیویورک زندگی می نماید. لئون و ماتیلدا آشنایی مختصری با یکدیگر پیدا می نمایند و ...

ساعت سینما هر هفته پنجشنبه شب ساعت 20:30 با اجرای محمدرضا مقدسیان از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

بنا بر این گزارش، فیلم آخرین امپراتور (با نام اصلی The Last Emperor)اثر جاودان برناردو برتولوچی، که سال 1987 به وسیله کشورهای چین، فرانسه،ایتالیا و انگلستان فراوری و در مرنام آموزشگاه، پیروز به کسب 9 تندیس اسکار شد، آخرین بار اواخر دهه 80 از تلویزیون ایران و شبکه چهار، پخش شد. اکنون پس از آماده سازی مجدد این اثر با نسخه hd آن، قرار است آدینه، 4 تیر، ساعت 20:50 از شبکه چهار سیما پخش گردد.

امید بر آن است بازپخش این اثر سینمایی بعد از مدت ها اکنون با کیفیت عالی، برای علاقه مندان سینما، تجدید خاطره ای دل انگیز باشد.

این فیلم زندگی پویی، آخرین امپراتور چین را به تصویر درآورده است که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است.

سینمایی آخرین امپراطور آدینه از قاب فیلمخانه شبکه چهار سیما ساعت 20:30 پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1220

به "نگاهی کوتاه به فیلم های این هفته شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی کوتاه به فیلم های این هفته شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید