مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمام های هوشمند تا بی اعتمادی دونالد ترامپ به خودروهای خودران

به گزارش سفر به مالزی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمام های هوشمند تا بی اعتمادی دونالد ترامپ به خودروهای خودران

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

اندروید Q نسخه بتا به روزرسانی شده و اکنون با ویژگی هایی جیدید در دسترس کاربران است. سیستم عامل اندروید تازه دارای ارتقاء عمده در بخش حریم خصوصی و امنیت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل 2 ستاره تازه خود را رونمایی کرد که شامل آیپد مینی و آیپد ایر می شوند. این مدل های تازه بین اپل 9.7 اینچی و 11 اینچی قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سال 2019 را می توان سال گوشی های تاشو دانست. در این میان بعضی برندها با یکدیگر رقابتی جدی تر دارند. برای مثال سامسونگ و موتورولا دو برندی هستند که گوشی های تاشو با مشخصات نسبتا هم سطح ارائه نموده اند. اما کدام یک از این دو گوشی تاشو برتر هستند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده ضمن حمله به خودروهای خودران و سیستم هوشمند این خودروها می گوید هیچ علاقه ای به سوار شدن به خودروهای هوشمند ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایده ایجاد حمام های هوشمند ایده ای تازه نیست و از سال ها پیش بسیاری از افراد در پی دستیابی به ایده حمام هوشمند بوده اند اما این ایده طی سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و پیش بینی می گردد تا سال 2025 وجود حمام هوشمند نقشی پررنگ در خرید و فروش املاک بازی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی از افراد تمایل دارند پیش از ورود یا حتی زنگ زدن مهمان ها آگاه شوند چه افرادی قرار است وارد خانه شوند، این موضوع به خصوص در ایامی مانند عید نوروز بسیار مهم است، اکنون سیستم هوشمند موسوم به Doorport این مشکل را حل نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1684

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمام های هوشمند تا بی اعتمادی دونالد ترامپ به خودروهای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمام های هوشمند تا بی اعتمادی دونالد ترامپ به خودروهای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید