مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

به گزارش سفر به مالزی، بسیاری از گردشگران برای تماشا Yacht House و قلعه Boldt بازگشتند و حتی بعضی در اینجا ازدواج می نمایند. قلعه بولدت برای عروسی در دسترس است اما پذیرایی در جاهای دیگر هزار جزیره خواهد بود. این مکان فوق العاده برای یک عروسی تابستانی مناسب است.

مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

قلعه Boldt که در جزیره Heart واقع شده است، فقط به وسیله آب قابل دسترسی است. برای بازدید از جزیره باید یک تور قایق سواری یا یک کشتی آبی خصوصی داشته باشید. قلعه Boldt به وسیله اداره پل هزار جزیره (TIBA) اداره می گردد. باید بلیط را از قبل خریداری کنید. سه گزینه برای انتخاب وجود دارد: قلعه Boldt، Yacht House یا هر دو. من بازدید از هر دو را پیشنهاد می کنم.

در بالای برج می توانید برج ساعت و صدای زنگ را ببینید که زمانی مجموعه ای از صدای زنگ های Wannamaker را در خود جای داده بود. آنها دیگر زنگ نمی زنند زیرا آتش سوزی در سال 1939 هم صدای دزدگیرها و هم ساعت را از بین برد.

در سال 1977 Thousand Island Bridge Authority با زحمت و دشواری بازسازی آن را شروع کرد. بودجه قلعه Boldt از منابع مختلفی تأمین شده است. این فرایند هنوز در حال اجرا است.

آشپزخانه به وسیله محصولات موجود در جزیره Wellesley (که رستوران های باشگاه و هتل وی را در نیویورک تأمین می نماید) به خوبی پر شده بود.

منبع مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1213

به "مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید