مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک

به گزارش سفر به مالزی، زمانی که پلاک خودرو مفقود یا دزدیده می گردد باید بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد. چرا که امکان دارد از پلاک خودروی شما سواستفاده گردد و به گردن شما بیفتد.

مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک

زمانی که سند مالکیت خودرو یا همان برگ سبز از بین برود، گم گردد یا که قابل استرداد نباشد باید یک فرم استشهادیه را پر کنید که سه نفر آن را امضا کرده باشند. یک نسخه از این فرم را به اداره ثبت ارائه خواهید کرد و بر اساس نسخه دیگر، آگهی سرقت یا گم شدن سند را در روزنامه کثیرالانتشار منتشر می کنید. اگر تا ده روز بعد اعتراضی نرسید، اداره ثبت سند المثنی را برایتان صادر خواهد کرد.

6- در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارید در ادامه ثبت نام را انجام می دهید و نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک تمام می گردد.

خبرنگاران| در حال حال حاضر نوبت دهی تعویض پلاک پس از شیوع کرونا در کشور و برای مقابله با گسترش آن توسط پلیس راهور اجرایی شده است.

نکته: مدارک و کارت به آدرسی که به عنوان محل سکونت ارائه می دهید ارسال می گردد. بنابراین از دادن آدرس اشتباه خودداری کنید.

2- استان، شهر و نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب می کنید و روی دکمه جست و جو کلیک می کنید تا مطابق تصویر زیر مراکز تعویض پلاکه نوبت دهی اینترنتی و غیرحضوری تعویض پلاک دارند را مشاهده کنید.

منبع مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک

انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1359

به "مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای کامل نوبت دهی تعویض پلاک و شرایط تعویض پلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید