مقاله: حسن خسروشاهی یکی از ثروتمندترین ایرانی های ساکن کانادا

به گزارش سفر به مالزی، وی با 76 سال سن ساکن ونکوور است. دارایی اش به ارزش 1.16 میلیارد دلار بوده که از سال 2016 تا به حال رشد 4.1 درصدی داشته است. خسروشاهی مدتهاست که یکی از اهدا کنندگان اصلی حزب لیبرال است.

مقاله: حسن خسروشاهی یکی از ثروتمندترین ایرانی های ساکن کانادا

دارا خسروشاهی، یکی از اقوام خسروشاهی که هنگام خروج از ایران تنها 9 سال داشت اکنون رئیس و مدیرعامل شرکت Expedia Inc، واقع در حومه سیاتل است. آسوشیتدپرس وی را با کسب 94.6 میلیون دلار آمریکا، پردرآمدترین مدیر اجرایی آمریکا در سال 2015 را گفت. او هم اکنون مدیر عامل شرکت بین المللی اوبر در کالیفرنیاست.

حسن در سال 1981 به کانادا مهاجرت کرد و شرکت Inwest Investments را تاسیس کرد که اکنون بخشی از شرکت پرسیس هولدینگ است. حسن خسروشاهی رئیس گروه شرکتهای پرسیس است.

خسروشاهی عضو نشان بریتیش کلمبیا و همچنین بالاترین افتخارات غیرنظامی کانادا، نشان کانادا است. حسن و همسرش نزهت دارای دو فرزند هستند.

Future Shop، خرده فروش الکترونیکی که وی در سال 1982 در آن آغاز به کار کرد و در سال 2001 به قیمت 580 میلیون دلار فروخت، توسط خریدار Best Buy به ثبت رسید. پسر خسروشاهی،بهزاد، شرکتی دارای حق نشر دارویی به نام DRI capital را اداره می نماید، در حالی که دخترش،گلنار، Reservoir Media را تأسیس کرد،که یک کسب و کار دارای مجوز موسیقی است که صاحب حقوق آهنگ های هنرمندان از بناناراما تا بیانسه است. پرسیس همچنین صدها میلیون دارایی املاک و مستغلات دارد.

منبع مقاله: حسن خسروشاهی یکی از ثروتمندترین ایرانی های ساکن کانادا

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 942

به "مقاله: حسن خسروشاهی یکی از ثروتمندترین ایرانی های ساکن کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: حسن خسروشاهی یکی از ثروتمندترین ایرانی های ساکن کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: حسن خسروشاهی یکی از ثروتمندترین ایرانی های ساکن کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید