طراحی و اجرای ویلا: محوطه سازی حیاط ویلا و ساختمان به وسیله راد دیزاین

به گزارش سفر به مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- اگر در ویلا یا ساختمان خود فضایی مازاد بر فضای مورد احتیاج جهت رفت و امد دارید ان را به دست کارشناسان ما بسپارید تا تحولی چشمگیر در ملک شما ایجاد کنند.ما با طراحی و ساخت انواع ابنما و گرین وال و الاچیق و پرگولا و فلاورباکس فضایی دلنشین و فوق العاده برای شما به ارمغان می اوریم جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی و اجرای ویلا: محوطه سازی حیاط ویلا و ساختمان به وسیله راد دیزاین

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

طراحی ابنما موزیکال در سبک های مختلف

امروزه آبنما در شکل های مختلف و با طراحی های منحصر به فرد در مکان های مختلف اجرا می گردد. یکی از زیباترین و مجذوب نماینده ترین آبنماهای اجرا شده آبنما موزیکال نام دارد. طراحی ابنما موزیکال به شما این امکان را می دهد که مجموعه بی نظیر از اشکال خلاقانه، زیبا و افکت های مجذوب نماینده را در این آبنما به اجرا درآورید. علاوه بر این شما می توانید با انجام یک نورپردازی کاملاً حرفه ای محیطی بسیار خارق العاده را رقم بزنیم.

در حالت کلی برای طراحی آبنما موزیکال شما می توانید 100ها افکت متنوع را در یک آبنما اجرا کنید. این فکرها را شما می توانید با استفاده از یک نرم افزار تخصصی و قدرتمند و به شکل انحصاری برای خود اجرا در آورید.

اهمیت طراحی آبنما موزیکال

بشر همیشه با موسیقی رابطه خوبی داشته است. امروزه به لطف توسعه تکنولوژی و ایجاد آبنمای موزیکال به خوبی می توان تلفیقی از زیبایی شنیداری و دیداری را به اجرا درآورد. تلفیق آبنما و موسیقی به شما یاری می نماید تا یک سازه هنرمندانه در اختیار داشته باشید.

طراحی آبنما موزیکال به گونه ای است که شما با استفاده از نرم افزارهای قدرتمند می توانید موجبات تغییر نور پروژکتورها و تغییرات ارتفاع آب را به راحتی فراهم نمایید. این تغییرات بر اساس فراز و فرودهای موزیک انتخاب شده به وسیله شما انجام می پذیرد.

طراحی فلاور باکس بتنی

فلاور باکس بتنی یا گلدان بتنی به منظور زیباسازی فضاهای مختلف امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. توسعه شهرنشینی موجب شده که امروزه بیش از هر زمان دیگری احتیاج به فضای سبز به چشم بیاید. کاهش فضای باز در خانه ها موجب شده که جهت ایجاد فضای سبز و زیبا، روی به استفاده از راهکارهای نوین بیاورند.

فلاور باکس بتنی به اسم جعبه هایی که می توان از آن ها در تراس خانه و پنجره استفاده نمود. مجذوب نمایندهیت های ویژه ای به نمای ساختمان خواهد بخشید. علاوه بر این در پروژه های بزرگتر استفاده از فلاور باکس به منظور زیباسازی فضاهای شهری می تواند گزینه ایده آل محسوب گردد.

در کنار زیباسازی فضای شهری، امروزه در ساختمان های اداری و تجاری هم به شکل گسترده از فلاور باکس استفاده می گردد. فلاور باکس را می توان به صورت زمینی، دیواری و آویزان در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. طراحی فلاور باکس بتنی باید هماهنگ با محیط و به صورت کاملاً تخصصی انجام پذیرد.

با توجه به اینکه انواع فلاور باکس ها با گستردگی و تنوع بالا امروزه در دسترس شما قرار دارند، شما باید در انتخاب و اجرای فلاور باکس گزینه های مختلفی جهت ایجاد فضای زیبا مد نظر قرار دهید.

طراحی گرین وال کابلی

یکی از نوین ترین روش ها جهت ایجاد فضایی زیبا و دکوراسیون منحصر به فرد، طراحی و اجرای گرین وال یا دیوار سبز خواهد بود. برای اینکه بتوانید همیشه در زندگی خود حس زیبای طبیعت را به همراه داشته باشید می توانید از گرین وال استفاده نمایید. امروزه در کنار استفاده از گرین وال در ساختمان های مسکونی، به شکل گسترده در ساختمان های تجاری و محیط های تفریحی هم از گرین وال استفاده می گردد.

طراحی گرین وال کابلی به شما این امکان را می دهد که جهت آبیاری دیوار سبز بتوانید با استفاده از کابل موجبات رشد گیاهان را فراهم کنید. در طراحی گرین وال کابلی استفاده از یک سری توپی از جنس فولاد ضد زنگ به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی کابل ها را از بین آن ها عبور دهید. افرادی که نگهداری گیاهان پر شاخ و برگ و رونده در زندگی خود علاقه مند هستند می توانند روی به استفاده گرین وال کابلی بیاورند.

ویژگی های فلاور باکس بتنی

فلاورباکس های بتن همانگونه که از نامش پیداست از بتن ساخته می گردد. این فلاور باکس ها با قالب های خاص و در ابعاد مختلف در دسترس شما قرار دارند. فلاور باکس ها را در مدل های صنعتی و نیمه صنعتی به جهت اجرا در مکان های مختلف طراحی و فراوری می نمایند. این باکس ها در وزن های سنگین تر از بلوک و با کیفیت ایده آل طراحی و فراوری می شوند. شرایطی که در ساخت فلاورباکس مورد استفاده قرار می گیرند موجب می شوند که در برابر عوامل محیطی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند. ساخت فلاور باکس به گونه ای است که چنانچه در معرض آب قرار گیرد می تواند بقا و دوام بیشتری برای شما در پی داشته باشد.

چنانچه قصد ایجاد مکانی زیبا با کاشت گل و گیاه را دارید می توانید از فلاور باکس استفاده نمایید. در حالت کلی می توان از فلاور باکس در منازل مسکونی، مجتمع های تجاری، مکان های اداری، کافی شاپ ها، فرودگاه، رستوران و فضاهای شهری استفاده نمود.

ویژگی های آب نما موزیکال

همانگونه که اسم کردیم، طراحی آبنما موزیکال در مکان های مختلف موجب ایجاد فضایی زیبا و دلنشین و آرام خواهد شد. امروز آبنما موزیکال به جهت زیباسازی منطقه ها شهری و مکان های دیگر استفاده می گردد. آبنمای موزیکال با داشتن استخر یا حوضچه هایی به شما این امکان را می دهد که انواع سازه ها و افکت های مد نظر خود را به برترین شکل بر روی آن ها اجرا کنید. طراحی آبنما موزیکال به وسیله فرد متخصص می تواند به شما جهت زیباسازی هر محوطه یاری فراوان کند. در طراحی آبنما موزیکال اندکی تجربه، خلاقیت، ذوق و تخصص می تواند برترین پروژه زیباسازی را برای شما فراهم کند.

از مهم ترین نکات در طراحی آبنما موزیکال، اجرای حرفه ای حرکت فواره ها، متناسب با هارمونی موزیک خواهد بود. دقت و تخصص در طراحی آبنما موزیکال به شما این امکان را می دهد که یک پروژه بسیار متفاوت و منحصر به فرد اجرا در آورید.

طراحی آلاچیق سنتی و مدرن

یکی دیگر از مواردی که این روزها بسیار مورد اقبال عموم قرار گرفته است الاچیق ها هستند.البته الاچیق به علت قیمت نسبتا بالاتر خود مورد انتقاد واقع هستند اما در کل سازه ای مجذوب نماینده و کاربردی به حساب می ایند.

آلاچیق ها انواع مختلفی دارند که به طور کلی میتوان انها را به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم کرد.

الاچیق های سنتی در واقع همان سایبان های چوبی هستند که در قدیم در خانه و پارک ها و دانشگاه ها مشاهده میکردید و الاچیق های نو معمولا از سازه هایی مانند اهن تشکیل شده اند.

قیمت آلاچیق ها معمولا نسبت به سایر سازه ها بالاتر میباشد و علت ان استفاده از چوب های با کیفیت و اهن در این سازه میباشد.چنانچه قصد ساخت آلاچیق را دارید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت آلاچیق میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

فضاهای مختلف شهری، مسکونی، اداری و تجاری را می توان با استفاده از ایده های خلاقانه به زیباترین شکل درآورد. امروزه با استفاده از فلاور باکس های بتنی و بعلاوه استفاده از گرین وال می توان مکان های مختلف را با استفاده از انواع گل و گیاهان مجهز نمود. در کنار استفاده از این تجهیزات، برای ایجاد فضایی زیبا می توان با طراحی آبنما موزیکال در مکان های شهری و سایر ساختمان ها از ایده های خلاقانه و منحصر به فرد استفاده نمود. چنانچه قصد طراحی و اجرای آبنما موزیکال را دارید می توانید با مراجعه به یک مرکز تخصصی و دریافت ایده های خلاقانه مکانی زیبا برای خود و دیگران مهیا نمایید.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت به سایت طراحی نما و محوطه راد دیزاین به نشانی https://raddesign.ir مراجعه فرمایید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1339

به "طراحی و اجرای ویلا: محوطه سازی حیاط ویلا و ساختمان به وسیله راد دیزاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و اجرای ویلا: محوطه سازی حیاط ویلا و ساختمان به وسیله راد دیزاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید