ماموریت تازه داورزنی به عطایی؛ برنامه ریزی برای المپیک 2024 شروع شد

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون والیبال در جلسه ای با سرمربی تیم ملی ایران ضمن قدردانی و حمایت از کوشش ها و برنامه ریزی های کادر فنی این تیم، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده سازی تیم تا المپیک 2024 را تهیه و تنظیم کند.

ماموریت تازه داورزنی به عطایی؛ برنامه ریزی برای المپیک 2024 شروع شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان رقم خورد، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال با حضور در دفتر دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم ملی بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوطه پرداخت.

دکتر داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تمام ایرانی از بهروز عطایی خواست تا برنامه آماده سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان را تا المپیک 2024 با توجه به هدف گذاری و اولویت های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از آنالیز نهایی به نحو احسن به اجرا درآید.

داورزنی گفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم کوشش های خانواده والیبال در این بخش ظهور می نماید. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه ها و اولویت های تیم ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد نمود. برای المپیک 2024 از همین امروز برنامه های خود را شروع می کنیم و در تمامی مسابقات با توجه به هدف گذاری مان یعنی المپیک 2024 حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک 2024 برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1361

به "ماموریت تازه داورزنی به عطایی؛ برنامه ریزی برای المپیک 2024 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت تازه داورزنی به عطایی؛ برنامه ریزی برای المپیک 2024 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید