قوانین و هزینه های جدید اداره مهاجرت کانادا سال 2020

به گزارش سفر به مالزی، افزایش هزینه های آنالیز پرونده های مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)

طبق اعلام سازمان مهاجرت کانادا، از تاریخ 30 آوریل 2020، هزینه های بعضی از اپلیکیشن ها تغییر خواهد نمود و متقاضیان باید با هزینه های جدید اقدام کنند. جدول تغییر هزینه ها به قرار زیر است.

قوانین و هزینه های جدید اداره مهاجرت کانادا سال 2020

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

عنوان

تغییر هزینه

هزینه پرونده های برنامه های بیزینسی، شامل خوداشتغالی و استارت آپ فدرال، سرمایه گذاری کبک، کارآفرینی کبک و خود اشتغالی کبک

از 1050 به 1575 دلار

هزینه متقاضی اصلی پرونده های مالی غیر بیزینسی مانند Skilled Worker

از 550 به 825 دلار

هزینه همسر برای تمام برنامه های مالی

از 550 به 825 دلار

هزینه فرزندان

از 150 به 225 دلار

هزینه RPRF تمام برنامه ها

از 490 به 500 دلار

همچنین دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در کانادا (در داخل و یا خارج از خاک کانادا) که در طی هفته های آینده دوره های آنها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، مشمول قانونی که به دانشجویان آنلاین اجازه نمی داد که پس از تحصیل بتوانند برای اجازه کار(PGWP) درخواست نمایند، نخواهند شد. در حالی که پیش از این در دوره های آنلاین، دانشجو را واجد شرایط برای درخواست اجازه کار نمی دانست. در شرایط عادی دانشجویان بین المللی در صورتی می توانند اجازه کار دریافت نمایند که در دوره تمام وقت مشغول به تحصیل بوده و مدت زمان دوره آنها کمتر ازهشت ماه نباشد.

بنابراین افرادی که خارج از کانادا هستند و دارای ویزای تحصیلی یا study permit هستند می توانند به صورت online تحصیل نمایند. همچنین افرادی هم که داخل کانادا حضور دارند تحصیل به صورت آنلاین خواهند داشت و بدون نگرانی بعد از اتمام تحصیل اجازه کار خواهند داشت.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 367

به "قوانین و هزینه های جدید اداره مهاجرت کانادا سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین و هزینه های جدید اداره مهاجرت کانادا سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید