قطر در جام جهانی 2022 چه شکلی به خود می گیرد؟ (تور قطر ارزان)

به گزارش سفر به مالزی، قطر برای تماشاچیان جام دنیای 2022 که برای تماشا مسابقات مهمترین رویدداد فوتبالی دنیا راهی این کشور می شوند، برنامه های فرهنگی ـ هنری مختلفی را تدارک دیده است. از جمله این اقدامات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه های هنری، برگزاری کنسرت و نیز نمایش مجسمه هایی با موضوعات مختلف است.

قطر در جام جهانی 2022 چه شکلی به خود می گیرد؟ (تور قطر ارزان)

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این اقدامات که به ابتکار شیخة المیاسة بنت حمد بن خلیفة آل ثانی ـ رییس هیئت امنای موزه های قطر ـ انجام می گیرد، سعی دارد تا قطر را به عنوان کشوری فرهنگی ـ گردشگری و حامی فرهنگ و هنر نمایش دهد.

آثار هنری قرار است در موزه ها و خیابان های قطر و نیز محله های قدیمی این کشور، به نمایش گذاشته گردد. مجسمه ها بخش مهمی از این پروژه فرهنگی هستند که از زمان ورود مسافران به فرودگاه قطر تا زمان خروجشان از این کشور همراه آن ها خواهند بود.

طبق این گزارش، مسافران و دیدنچیان جام جهانی با تهیه بلیت های الکترونیکی می توانند در بیش از 300 رویداد فرهنگی ـ هنری شرکت داشته باشند.

بیش از هزار طراح لباس عرب زبان نیز در این رویداد مشارکت داشته و نمایشگاه های مد و لباس متعددی در خلال مسابقات برپا خواهد شد.

موزه المپیک قطر، سالن هایی با اشکال هندسی را به نمایش می گذارد که دارای مفاهیم ورزشی هستند و مجموعه بی نظیری از تمام ورزش ها را نمایش می دهند.

در ادامه تصاویری از قطر، موزه ها و محله هایش، در حال آماده سازیِ فرهنگی ـ هنری برای میزبانی جام جهانی را دیدن می کنید:

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1657

به "قطر در جام جهانی 2022 چه شکلی به خود می گیرد؟ (تور قطر ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر در جام جهانی 2022 چه شکلی به خود می گیرد؟ (تور قطر ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید