قربانی: مقصران شاهکارهای مدیریتی در استقلال جوابگو نیستند

به گزارش سفر به مالزی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برای نخستین بار نیست که شاهد شاهکار مدیریتی در باشگاه استقلال هستیم اما مقصران آن جوابگو نیستند.

قربانی: مقصران شاهکارهای مدیریتی در استقلال جوابگو نیستند

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پرونده 310 هزار دلاری شکایت بویان نایدونف، هافبک مقدونیه ای پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از این شاهکارهای مدیریتی در استقلال رخ داده و موضوع جدیدی نیست. نمی دانم درباره شاهکارهای مدیریتی در استقلال چه چیزی بگویم. برای من جالب است که چرا مدیرانی که چنین افتضاحی به بار می آورند، جوابگو نیستند. یکسری قراردادهای اشتباه بسته شده اما باز هم از خودشان دفاع می نمایند تا تقصیر را گردن دیگری بیندازند. همه پرونده هایی که داشته ایم، بار اقتصادی برای فوتبال ایران داشته اما ندیده ام یک نفر به عنوان مقصر، جوابگو باشد.

وی با اشاره به قرارداد با بازیکنی مانند بویان گفت: برای اولین بار نیست بازیکن بی کیفیتی به استقلال می آید. در این زمینه، علاوه بر مدیر، مربی نیز باید جوابگو باشد. بازیکنان جوان خوبی داریم و می توانیم مانند باشگاه های قطری و اماراتی از آنها استفاده کنیم اما در ایران بازیکن بی کیفیت جذب می گردد که از بازیکن رده امیدها نیز ضعیف تر است. قطعا این وسط، دلالی هم صورت می گیرد. هر چه قدر شعار دهیم که با دلالی مبارزه می گردد، اما این اتفاق نمی افتد. در کشوری که با انواع تحریم ها روبه رو بوده و فوتبالش برخلاف جهان که پولساز است و در ایران هزینه بر، چرا دنبال بازیکن بی کیفیت رفتید؟

متأسفانه هیچ نظارتی روی عملکرد مدیران وجود ندارد. قربانی با بیان این جمله اظهار داشت: مدیران در استقلال بر اساس ضابطه انتخاب نمی شوند و بر اساس گرایش های سیاسی منصوب می شوند. بعضی مدیران از یکدیگر آتو دارند و نتیجه اش مسائل فعلی استقلال شده است. باید مسائل استقلال را آنالیز نمایند و بگویند آقای وزیر، مدیری که گذاشتی، چنین مسائلی را ایجاد نموده است. معضلات استقلال صد در صد بر اساس ضعف مدیریت بوده است. کدام مدیری جوابگو بوده است؟ متأسفانه جوان هایی که در رشته مدیریت تحصیل نموده اند، راننده تاکسی شده اند، اما هر کسی به راحتی مدیر می گردد. آقای مدیری که از تجربه ات صحبت می کنی، لطفا خانه ات بنشین و استراحت کن!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 568

به "قربانی: مقصران شاهکارهای مدیریتی در استقلال جوابگو نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: مقصران شاهکارهای مدیریتی در استقلال جوابگو نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید