قربانیان جدید ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل تعیین شدند ، اینتل، مدیا تک و ویوو در بارسلون حاضر نخواهند شد

به گزارش سفر به مالزی، فهرست شرکت های مشهوری که مایل نیستند سال جاری در کنگره دنیای موبایل شرکت نمایند، هر لحظه بزرگ تر می گردد؛ شرکت هایی که از ترس ویروس کرونا، عطای حضور در بزرگ ترین جشنواره موبایل دنیا را به لقای آن بخشیده اند.

قربانیان جدید ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل تعیین شدند ، اینتل، مدیا تک و ویوو در بارسلون حاضر نخواهند شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هفته گذشته ، ال جی برنامه های خود را برای خروج از کنگره جهانی موبایل 2020 اعلام نمود. این در حالی است که ZTE نیز کنفرانس مطبوعاتی خود را لغو کرد اما گفت که همچنان در این نمایشگاه شرکت خواهد نمود. اما این سرانجام ماجرا نبود چرا که برندهای سونی ، انویدیا و آمازون نیز روز گذشته مشارکت خود را لغو کردند.

امروز تعداد خارج شدگان از کنفرانس جهانی موبایل بیشتر شده است و شامل شرکت های متعددتری می گردد. برای مثال ویوو در بیانیه ای نوشت: شرکت ویوو از نزدیک شیوع پونومونیا (NCP) و تجربیات این بیماری را مشاهده نموده است. بهداشت و ایمنی کارمندان و مردم در اولویت اول ما قرار گرفته است. با توجه به شرایط موجود ، ما تصمیم گرفتیم از اولین حضور خود در MWC 2020 و سایر رویدادهای مرتبط در اواخر این ماه در بارسلون ، اسپانیا خارج شویم.

ما به زودی تلفن مفهومی APEX 2020 را که در ابتدا قصد داشتیم در نمایشگاه MWC نمایش دهیم معرفی خواهیم کرد. ما به روزرسانی های بیشتری را در موعد مقرر به اشتراک می گذاریم.ما از هرگونه ناراحتی ناشی از این انصراف شما عذرخواهی می کنیم و می خواهیم از همکاران ، دوستان رسانه و مصرف نمایندگان بخاطر درک آنها تشکر کنیم.

اینتل و مدیاتک دو شرکت دیگر بودند که اعلام نمودند که از MWC خارج می شوند. دیروز ، انجمن GSM که MWC را سازماندهی می نماید بیانیه ای را منتشر کرد که در آن بر اهمیت مراقبت از شرکت نمایندگان و بازدیدنمایندگان نمایشگاه به علت شیوع ویروس کرونا تاکید می نماید اما این سازمان تایید نموده که هنوز بیش از 2800 غرفه دار در این رویداد جهانی مشارکت دارند و در نتیجه نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

GSMA همچنین اطلاعات به روز شده ای را درباره اقدامات بهداشتی و ایمنی خود به منظور اطمینان از رفاه همه شرکت نمایندگان منتشر نموده است. برجسته ترین قانون این است که مسافران استان هوبی چین مجاز نخواهند بود در این رویداد مشارکت نمایند. علاوه بر این ، کلیه مسافرانی که در سرزمین اصلی چین بوده اند ، احتیاج به اثبات فیزیکی سلامت (تمبر گذرنامه ، گواهی بهداشت) دارند که نشان می دهد از 14 روز قبل از این رویداد در خارج از کشور چین بوده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 304

به "قربانیان جدید ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل تعیین شدند ، اینتل، مدیا تک و ویوو در بارسلون حاضر نخواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانیان جدید ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل تعیین شدند ، اینتل، مدیا تک و ویوو در بارسلون حاضر نخواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید