فرایند ساخت ایستگاه های 5G در چین کند شد

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت های چینی هواوی و زد تی ای(ZTE) فرایند ساخت ایستگاه های5G در چین را کندتر نموده اند. این امر در حالی اتفاق می افتد که ممنوعیت های آمریکا شرایط زنجیره ذخایر این دو شرکت در آینده نزدیک را مبهم نموده است.

فرایند ساخت ایستگاه های 5G در چین کند شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هر دو شرکت چینی بیش از 80 درصد کل قراردادهای احداث ایستگاه های مخابراتی 5G چین را در اختیار دارند. به عبارت دیگر این شرکت ها بخشی اساسی از فرایند انتقال چین به نسل جدید ارتباطات موبایل را تشکیل می دهند.

کند شدن احداث زیربنای 5G نشان می دهد تحریم های صادراتی آمریکا به شرکت های چینی فشار وارد نموده است. البته یکی دیگر از دلایل این امر را می توان کند شدن فرایند سرمایه گذاری اپراتورهای چینی در فناوری 5Gدانست.

در حال حاضر هواوی و زد تی ای مشغول بازطراحی چند محصول 5G هستند تا به طور کامل قطعات آمریکایی را حذف نمایند.

طبق گزارش رسانه ژاپنی نیکی، هر دو شرکت در ماه ژوئن به تهیه نمایندگان خود اعلام کردند محموله های بعضی محصولات مرتبط با ایستگاه های 5G را کاهش دهند.

همچنین هواوی اعلام نموده بعضی طراحی های خود را تغییر داده و قطعات خاصی را در فرایند فراوری خود جایگزین می نماید. علاوه بر آن فصل مانسون نیز در بخش هایی از جنوب چین شروع شده و به سیلاب منجر شده است. این امر نیز به تاخیر در نصب ایستگاه های 5G دامن زده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 683

به "فرایند ساخت ایستگاه های 5G در چین کند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ساخت ایستگاه های 5G در چین کند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید