تور مکزیک: شکسته شدن رکورد ورود جهانگرد خارجی به مکزیک

به گزارش سفر به مالزی، کشور مکزیک در سال 2015 با میزبانی بیش از 32 میلیون توریست خارجی، رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت رسانده است.

تور مکزیک: شکسته شدن رکورد ورود جهانگرد خارجی به مکزیک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بنابر اعلام وزارت جهانگردی مکزیک، در سال 2015، 32 میلیون و 100 هزار مسافر بین المللی به وسیله هوایی به این کشور سفر کردند و باعث افزایش 9/5 درصدی آمار ورود جهانگرد خارجی شدند.

در مقایسه با سال 2014، عایدی جهانگردی مکزیک 7/7 درصد افزایش یافته و به همین علت وزیر جهانگردی این کشور، جهانگردی را یکی از مهم ترین صنایع در حال رشد کشورش دانسته است.

در حوزه جهانگردی داخلی هم طی سال گذشته میلادی، حدود 200 میلیون سفر اجرا شده و 80 میلیون اتاق در هتل های مکزیک اجاره شدند. بقیه این مسافران در خانه های دوستان و اقوام خود اقامت داشتند.

به گزارش فرانس پرس، جهانگردی سومین منبع عایدی مکزیک پس از وجوه پرداختی مردم به دولت و تجارت نفت محسوب می گردد. مکزیک از سال 2012 وابستگی اش به نفت را از 40درصد به کمتر از 20 درصد کاهش داده است.

منبع: ایسنا

منبع: کجارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1258

به "تور مکزیک: شکسته شدن رکورد ورود جهانگرد خارجی به مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: شکسته شدن رکورد ورود جهانگرد خارجی به مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید