سهرابیان: مسئولان انتظار شاهکار از قایقرانی نداشته باشند، اردوها رنگ و بوی المپیکی ندارند

به گزارش سفر به مالزی، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: اردوهای ملی پوشان رنگ و بوی المپیکی ندارد و نباید انتظار شاهکار از قایقرانی داشت.

سهرابیان: مسئولان انتظار شاهکار از قایقرانی نداشته باشند، اردوها رنگ و بوی المپیکی ندارند

علیرضا سهرابیان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره اینکه کمیته ملی المپیک با پرداخت هزینه های بورسیه سه پارو زن ایران به کمپ های اروپایی موافقت نموده است یا خیر بیان نمود: در هیات اجرایی مورد موافقت نهاده شد که بخشی از هزینه ها را تقبل نمایند چون به هر حال بودجه کمیته ملی المپیک هم محدود است و اعتباراتی که به کمیته ملی المپیک می دهند در حد و اندازه المپیک نیست. الان هم کمیته ملی المپیک به ما یاریی می نماید تا راهکاری شود ملی پوشان را برای کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که اکنون این بورسیه انجام می شود یا خیر، تاکید نمود: در حقیقت مسائل اقتصادی آنقدر زیاد است که فکر نمی کنم بتوانیم اردوی برون مرزی داشته باشیم نه تنها ما بلکه بقیه فدراسیون ها هم نمی توانند. امیدوارم مسئولان انتظار شاهکار از قایقرانی نداشته باشند چون ما داریم کوشش خود را می کنیم اما ورزشکاران در یک شرایط غیر المپیکی دارند آماده می شوند. دوره های قبل مربی خارجی بود، اردوی برون مرزی داشتیم اما الان هیچ کدام از این مسائل نیست و اگر در این شرایط تعداد سهمیه ها زیبنده تر از دوره قبل باشد مسئولان بدانند که ورزشکاران، مربیان و هیات های استانی ما سنگ تمام گذاشته اند که این رخ داده است و به حساب چیز دیگری نگذارند چون اردوهای ما رنگ و بوی المپیکی ندارند.

فکر نمی کنیم بتوانیم ورزشکاران را به کمپ های خارجی اعزام کنیم

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که با این شرایط بورسیه لغو شده است، توضیح داد: فعلا این اتفاق دارد می افتد. حالا ببینیم چه راهکاری می توان پیدا کرد تا از منایع بیرون و افرادی که به ورزش علاقه دارند و دنبال منافع شخصی نیستند، یاری بگیریم. تا الان افراد بیرونی یاری نموده اند تیم ها به مسابقات اعزام شوند. هیات های استانی خیلی مایه گذاشتند و فدراسیون قایقرانی مدیون هیات های استانی خود است. از معدود فدراسیونهایی هستیم که هیات های پرقدرت و فعالی داریم.

او ادامه داد: از کمیته ملی المپیک بابت تخصیص منابع اقتصادی تشکر می کنم اما فکر نمی کنم با آن بتوانیم سه ورزشکار را به کمپ های مناسبی اعزام کنیم تا سه ، چهار ماه برای کسب سهمیه المپیک آماده شوند و مجبوریم در ایران آنها را آماده کنیم. مسابقات کسب سهمیه المپیک یک جنگ است که ورزشکاران ما در یک شرایط نابرابر در آن شرکت می نمایند و اگر تا امروز نتایج خوبی گرفته اند به دلیل همت خودشان و کوشش مربیان بوده است.

باز هم می گویم سهمیه المپیک می گیریم

سهرابیان در خصوص اینکه همچنان عنوان می نماید که قایقرانی سهمیه المپیک می گیرد یا خیر، تاکید نمود: باید سهمیه را بگیریم. ورزشکاران ما هم قسم شده اند بهترین نتیجه را به دست آورند و باز هم می گویند ما ان شاءالله سهمیه می گیریم. البته اگر سیستم ما رنگ و بوی المپیکی داشت به فکر سهمیه نبودیم بلکه به فکر این بودیم نسبت به المپیک قبلی یک درجه بهتر نتیجه بگیریم.

حکیمی گفته بود بر می شود/ کاظمی خداحافظی ننموده است

سهرابیان در خصوص بازگشت آرزو حکیمی به ایران و اینکه تکلیف هدیه کاظمی چه شد، گفت: آرزو حکیمی اعلام نموده بود که بر می شود. بخاطر انتخابی تیم ملی به حرف خودش ارزش گذاشت و برگشت و از شنبه تمرینات خود را شروع می نماید. حکیمی البته در کانادا هم تمرین می کرد و تا انتخابی المپیک قطعا در ایران هست پس از آن هم سهمیه بگیرد و برای دوم مرتبه المپین شود، برنامه ریزی خوبی را برای حضور در المپیک انجام می دهیم. هدیه کاظمی درخواست مرخصی نموده است و قرار شد با او صحبت داشته باشم. دلایلی دارد که ان شاءالله در خصوصش صحبت می کنیم اما نه او و نه حکیمی خداحافظی ننموده اند.

از شادی در پست های مدیریتی یاری می گیریم

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که محسن شادی قطعا در انتخابی المپیک حضور نخواهد داشت، توضیح داد: شادی پست اجرایی در دانشگاه گرفته است و باید از او در پست های مدیریتی یاری بگیریم. به عنوان ورزشکار بعید می دانم حضور پیدا کند. اما او از خانواده قایقرانی است و روئینگ را به اسم محسن شادی می شناسند از این رو فدراسیون به هیچ وجه او را از دست نمی دهد و به عنوان یک مدیر لایق از او استفاده خواهد نمود. البته شادی هنوز خداحافظی ننموده است شاید ناگهان بیاید و تست بدهد. آرزو می کنم این اتفاق نیفتد که خداحافظی کند. اگر به تیم ملی یاری کند ما هم با آغوش باز پذیرای او هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 71

به "سهرابیان: مسئولان انتظار شاهکار از قایقرانی نداشته باشند، اردوها رنگ و بوی المپیکی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: مسئولان انتظار شاهکار از قایقرانی نداشته باشند، اردوها رنگ و بوی المپیکی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید