سفرهای نوروزی از مرز 47 میلیون نفرگذشت

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران : رییس ستاد تسهیلات سفر کشور گفت : آمار مسافرت های نوروزی هموطنان از مرز 47 میلیون و 300 هزار نفر گذشت .

سفرهای نوروزی از مرز 47 میلیون نفرگذشت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران ، دکتر منوچهر جهانیان افزود : آمار مسافرت های نوروزی از 28 اسفند تا کنون ، نشان از رشد 38 و نیم درصدی سفر در مقایسه با پارسال دارد .

وی افزود :در این مدت بیش از 21 میلیون نفر از کاخ موزه ها ، موزه ها و اماکن ویژه گردشگری بازید کردند که این آمار در مقایسه با سال 91 در همین مدت ، رشدی 43 درصدی دارد

رییس ستاد تسهیلات سفر کشور گفت : در همین مدت بیش از 25 میلیون نفر نیز از جشنواره ها ، نمایشگاه ها و برنامه های ویژه فرهنگی هنری مرتبط با جاذبه های گردشگری ، سوغات و سنت های بومی محلی اقوام مختلف کشور بازدید نموده اند.

وی افزود: در ابتدای سفرهای نوروزی خراسان رضوی ، شیراز و قم در صدر شهرهای مهمان پذیر کشورمان بودند.

دکتر جهانیان گفت : در سرانجام روز هفتم فروردین براساس آمارها استان فارس در صدر جدول استان های مهمان پذیرکشور است .

وی افزود : استان های هرمزگان ، مازندران ، اصفهان و گیلان نیز در رده های بعدی جدول استان های مهمان پذیر کشور هستند.

رییس ستاد تسهیلات سفر کشور با اشاره به این که دهم اسفند دور سوم سفرهای نوروزی شروع می گردد ، گفت : پیش بینی می گردد اوج سفرهای این دور از 11 فروردین شروع گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

خبرنگاران : انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تأیید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 150

به "سفرهای نوروزی از مرز 47 میلیون نفرگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای نوروزی از مرز 47 میلیون نفرگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید