رونالدو خاتمه به تورین برگشت

به گزارش سفر به مالزی، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس ازنزدیک به دو ماه دوری از بانوی پیر، به ایتالیا برگشت.

رونالدو خاتمه به تورین برگشت

به گزارش خبرنگاران، با رفع شدن مشکل کریستیانو رونالدو برای سفر به ایتالیا او پایان راهی روز گذشته (دوشنبه) به تورین برگشت تا برای از سرگیری تمریناتش در یوونتوس آماده گردد.

رونالدو قرار بود زودتر از این ها به تورین برگردد اما هواپیمای شخصی او که از شهر مادرید بلند شده بود سه بار از فرود در فرودگاه فونچال منع شد تا اینکه در نهایت برج مراقب به آن اجازه فرود داد.

به این ترتیب رونالدو توانست با هواپیمای شخصی خود همراه با خانواده اش از زادگاهش در پرتغال به تورین برگردد. طبق گزارش نشریه ژورنال دمادیرای پرتغال، رونالدوی 35 ساله عصر دیروز وارد فرودگاه فونچال شده و از آنجا به تورین سفر نموده است.

رونالدو نزدیک به دو ماه پیش به دلیل سکته مادرش، تمرینات یوونتوس را پس از دربی ایتالیا ترک کرد و به پرتغال رفت. بعد از آن هم به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا و قرنطینه سراسر، او مجبور شد مدت بیشتری از بانوی پیر دور بماند. طبق مقررات رونالدو به دلیل ورود از کشوری خارجی باید تا دو هفته دیگر در قرنطینه بماند و پس از تأیید عدم ابتلایش به کرونا می تواند به هم تیمی هایش ملحق گردد، یعنی تقریباً همان زمانی که قرار است به تیم های سری A مجوز از سرگیری تمرینات گروهی داده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 493

به "رونالدو خاتمه به تورین برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو خاتمه به تورین برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید