روسیه و چین، اولین پل مرزی میان دو کشور را تکمیل کردند

به گزارش سفر به مالزی، اولین پل مرزی میان دو کشور روسیه و چین در ژانویه به طور رسمی آغاز به کار خواهد نمود.

روسیه و چین، اولین پل مرزی میان دو کشور را تکمیل کردند

به گزارش خبرگزاری رویترز، اولین پل جاده ای برای برقراری ارتباط بین روسیه و چین تکمیل شد. این پل شهر بلاگووشچنسک در روسیه را به شهر هایهه در چین متصل می نماید. این پل با هدف افزایش رفت وآمد بین دو کشور ساخته شد.

رویترز گزارش داده است که وزارت توسعه شرق دور و قطب شمال روسیه با اعلام این خبر در روز آدینه، گفت که پل مذکور از بهار 2020 به روی همه باز خواهد شد. عملیات احداث این پل که روی رودخانه آمور بنا شده است، شامل ساختن جاده ای تازه به مسافت 20 کیلومتر بود و به وسیله شرکت روسو - چاینز (Russo-Chinese) انجام شد.

واسیلی اورلوف، فرماندار منطقه آمور، به خبرگزاری رویترز گفت:

ما در حال ایجاد جهت حمل و نقلی بین المللی تازهی هستیم. این کار به ما این اجازه را خواهد داد تا به ظرفیت کامل حمل و نقلی خود دست یابیم.

خبرگزاری دولتی روسیه TASS در ژانویه گذشته طی گزارشی گفته بود که عملیات ساخت وساز پل مذکور در سال 2016 و با هزینه ای در حدود 19.8 میلیارد روبل شروع شد. این پل، یکی از تازهترین پروژه های عمرانی به شمار می آید که با هدف ایجاد پیوند بین دو شهر طراحی و اجرا شده است.

قرار است تله کابین مرزی بین دو شهر بلاگووشچنسک و هایهه در سال 2020 راه اندازی گردد. طراحی این تله کابین به عهده شرکت معماری هلندی UNStudio بود و زمان سفر بین دو شهر با استفاده از این تله کابین در حدود هفت و نیم دقیقه تخمین زده می گردد.

منبع: کجارو / edition.cnn.com
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1520

به "روسیه و چین، اولین پل مرزی میان دو کشور را تکمیل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و چین، اولین پل مرزی میان دو کشور را تکمیل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید