دشان تا سال 2024 سرمربی فرانسه می ماند

به گزارش سفر به مالزی، دیدیه دشان که شب گذشته (شنبه) تیم ملی فرانسه را به فزونی 2 بر یک مقابل انگلیس سوق داد و خروس ها را به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر رساند، تصمیم گرفته به کارش در این تیم ادامه دهد. روزنامه فرانسوی پاریزین چاپ فرانسه در شماره امروز (یکشنبه) خود گزارش داد؛ دیدیه دشان با توجه به رسیدن به هدف فدراسیون فوتبال فرانسه که همان رساندن خروس ها به جمع چهار تیم برتر این رقابت هاست، تصمیم گرفته به مدت دو سال دیگر سرمربی تیم ملی فرانسه بماند.

دشان تا سال 2024 سرمربی فرانسه می ماند

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه پیش از این گفته بود که در صورتی که دشان، تیم ملی فرانسه به چهار تیم پایانی جام جهانی قطر برساند، آینده حرفه ای او در در دستان خودش خواهد داشت و اوایل این هفته هم تأکید نموده بود که می خواهد این مربی 54 ساله به کارش در تیم ملی فرانسه ادامه دهد. دشان که حالا تصمیم گرفته به کارش در تیم ملی فرانسه تا یورو 2024 ادامه دهد، میخواهد قهرمانی اروپا را برای این تیم به ارمغان بیاورد، به خصوص پس از شکست خروس ها در فینال خانگی یورو 2016.

این مربی فرانسوی که از سال 2012 راهنمایی خروس ها را برعهده دارد، در جام جهانی 2018 روسیه این تیم را به قهرمانی رساند و حالا شانس خوبی برای دفاع از این عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر دارد. تیم او در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف مراکش برود و در صورت رسیدن به فینال با برنده ملاقات تیم های آرژانتین و کرواسی ملاقات کند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1680

به "دشان تا سال 2024 سرمربی فرانسه می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان تا سال 2024 سرمربی فرانسه می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید