خبرنگاران اداره کل ورزش و جوانان زنجان اجازه برگزاری مسابقات پرورش اندام را نداد

به گزارش سفر به مالزی، زنجان - خبرنگاران - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برگزاری رقابتهای قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک باشگاه های این استان منوط به اخذ مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا زنجان است.

خبرنگاران اداره کل ورزش و جوانان زنجان اجازه برگزاری مسابقات پرورش اندام را نداد

محمدعلی حمزه پور، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، به آن دسته از رشته های ورزشی پُرتعداد و پُربرخورد به علت شیوع کرونا و نگرانی از ابتلای ورزشکاران شرکت نماینده به این بیماری منحوس، تا اطلاع ثانوی اجازه برگزاری مسابقات داده نمی گردد و رشته پرورش اندام و بدنسازی نیز این قاعده مستثنی نیست.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، طی نامه ای از رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی این استان خواسته است از برگزاری مسابقات باشگاهی پرهیز نمایند تا سلامت و تندرستی ورزشکاران با تهدید و خطر روبرو نگردد.

برگزاری مسابقات استانی باشگاه های پرورش اندام و بدنسازی زنجان لغو شد

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان نیز با بیان اینکه این هیات در برگزاری مسابقات این رشته ورزشی تابع تصمیمات و دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره کل ورزش و جوانان است گفت: این هیات از آمادگی لازم برای برگزاری این رقابت ها آماده بود اما برابر با نامه صادره از سوی معاونت امور ورزشی اداره کل، مسابقات را به منظور حفظ سلامت ورزشکاران برگزار نخواهد کرد.

مهران زرگری اضافه کرد: تاکید اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان این است که از برگزاری مسابقات، خودداری گردد بنابرین این هیات نیز تحت هیچ شرایطی، سلامتی و تندرستی ورزشکاران این رشته ورزشی پرطرفدار را فدای برگزاری رقابت های ورزشی ننموده و آن را ملغی اعلام می نماید.

وی گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده قرار بود این رقابت ها که در حکم انتخاب نفرات برتر به منظور اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی بود، یکم اسفند ماه سال جاری (به مدت یک روز) در فضایی مناسب و بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

زرگری توضیح داد: ورزشکارانی که تمایل به شرکت در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را دارند می توانند با مراجعه به مرتضی شعاعی مسوؤلکمیته فنی پرورش اندام استان زنجان آمادگی خود را اعلام نموده و پس از بازبینی شرایط بدنی و در صورت تائید کمیته، این هیات نسبت به ارایه معرفی نامه به منظور شرکت آنان در این مسابقات اقدام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 981

به "خبرنگاران اداره کل ورزش و جوانان زنجان اجازه برگزاری مسابقات پرورش اندام را نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اداره کل ورزش و جوانان زنجان اجازه برگزاری مسابقات پرورش اندام را نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید