جزئیات قرارداد جانشین لوکادیا در پرسپولیس

به گزارش سفر به مالزی، با توجه به رزومه و عملکرد پریرا در باشگاه های پالمیراس پورتوگوازا ، چاپکوئنزه، کلوپ بروژ بلژیک و گامبا اوزاکا ژاپن، قیمت قرار داد این بازیکن با پرسپولیس(با وجود رقم بالا) اما غیر طبیعی نبوده و البته این بازیکن نتوانست در پرسپولیس توانایی خود را به نمایش بگذارد.

جزئیات قرارداد جانشین لوکادیا در پرسپولیس

مهاجم برزیلی پرسپولیس با شرایط متفاوتی نسبت به دوران بازی در ژاپن به ایران سفر کرد.

به گزارش ورزش 3، طی روزهای اخیر ریز اطلاعات قرار داد لیاندرو پریرا در رسانه ها انتشار یافت که جنجال هایی در خصوص این جانشین یورگن لوکادیا در جمع سرخ پوشان به همراه داشت و عنوان شد وی با مبلغ یک میلیون و 100 هزار دلار برای مدت 18 ماه به پرسپولیس آمده است.

طبق قرارداد صورت گرفته بین این مهاجم خارجی و باشگاه پرسپولیس، 360 هزار دلار برای فصل اخیر(02-1401) بوده و 740 هزار دلار هم برای فصل آینده(03-1402) در نظر گرفته شده است.

آنالیز ها نشان می دهد این بازیکن در سال 2022 جزو ده بازیکن پر عایدی جی لیگ ژاپن بوده و با دریافت یک میلیون و 100 هزار دلار(خالص قرارداد)، نهمین نفر در فهرست پرعایدیترین بازیکنان جی لیگ بوده که قرارداد وی با احتساب مالیات در ژاپن حدود یک میلیون و چهار صد هزار دلار محاسبه شده است.

با این شرایط، ارزش قرارداد پریرا برای پیوستن به پرسپولیس نه تنها افزایش پیدا نکرده، بلکه با کاهش بیش از 300 هزار دلاری همراه بوده که نشان از اقدام مدیریت سرخ ها در زمان عقد قرارداد با این بازیکن است.

با توجه به رزومه و عملکرد پریرا در باشگاه های پالمیراس پورتوگوازا ، چاپکوئنزه، کلوپ بروژ بلژیک و گامبا اوزاکا ژاپن، قیمت قرار داد این بازیکن با پرسپولیس(با وجود رقم بالا) اما غیر طبیعی نبوده و البته این بازیکن نتوانست در پرسپولیس توانایی خود را به نمایش بگذارد.

پریرا بخاطر آمادگی دیگر بازیکنان پرسپولیس و ترکیب برنده ای که یحیی گل محمدی به آن دست نمی زد، شانس زیادی برای حضور در زمین به دست نیاورد و با وجود اینکه یک مهاجم زهردار به حساب می آمد، اما اشتباه بچه گانه او در ملاقات لیگ برتر برابر سپاهان که منجر به اخراج اش در آن بازی و باخت پرسپولیس شد، بیشتر از اندک بازی های موثر او در یاد طرفداران در این فصل مانده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1761

به "جزئیات قرارداد جانشین لوکادیا در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد جانشین لوکادیا در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید