تماشای فیلم های قدیمی برای بازی در حکایت های کمال

به گزارش سفر به مالزی، بازیگر نقش مسعود در سریال حکایت های کمال گفت: با تحقیق در فضای دهه 40، چند روزنامه دیواری درست کردم که برای درس اجتماعی و مربوط به دوران پهلوی و دهه چهل بود و به مدرسه بردم.

تماشای فیلم های قدیمی برای بازی در حکایت های کمال

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدحسین بلوکات بازیگر نوجوان سریال حکایت های کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی، درباره حضور خود در این سریال و ایفای نقش مسعود نیز گفت: زمانی که برای این کار به دفتر آقای صلح میرزایی رفتم گفتند مسعود پسری لات و زورگیر است که بیشتر با کمال دعوا دارد. هرچند در واقعیت من و محمدرضا شیرخانلو (بازیگر نقش کمال) دوستان صمیمی هستیم، اما در سریال مجبور بودیم با هم دشمن باشیم.

این بازیگر با اشاره به اینکه هیچ وجه مشترکی با این نقش نداشتم، بیان داشت: مسعود ذات خوبی دارد، اما به دلیل اینکه در شرایط نامناسبی بزرگ شده رفتار های خاصی دارد. مادر او فوت کرده و پدرش هم اغلب در زندان است به همین خاطر تربیت درستی نداشته است. خودم در زندگی شخصی پسر آرامی نیستم، اما مثل مسعود هم شیطنت ندارم.

وی درباره آشنایی خود با گروه تولید حکایت های کمال نیز بیان داشت: با اینکه فراخوان بازیگر این سریال را دیده بودم، اما یکی از عوامل سریال محکومین من را به گروه تولید حکایت های کمال معرفی کرد.

بازیگر سریال محکومین درباره تفاوتی که از نظر شخصیتی با نقش مسعود دارد نیز گفت: به این دلیل که زمانی که در این سریال می گذرد برای قدیم است، سعی کردم تا فیلم های قدیمی را ببینم و آقای صلح میرزایی نیز کمک های بسکمک برای ایفای این نقش داشتند.

این بازیگر ضمن بیان اینکه به تاریخ علاقه بسکمک دارم، بیان داشت: وقتی در فضای دکور این سریال می ایستادم حس خوبی داشتم که در دل تاریخ قرار گرفتم. حتی با تحقیق در همان فضا، چند روزنامه دیواری درست کردم که برای درس اجتماعی و مربوط به دوران پهلوی و دهه چهل بود و به مدرسه بردم. از آنجایی که خانواده کمال آداب و رسوم جالبی برایم دارند برای این کار تحقیق هایی درباره آداب و رسوم مردم در گذشته انجام دادم.

وی درباره شروع کار بازیگری خود نیز گفت: از 3 سالگی بازیگری را از تعزیه و شبیه خوانی شروع کردم و وقتی مادرم متوجه استعدادم شد مرا در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و بعد از آن در چند دفتر سینمایی تست دادم. برخلاف برخی دوستانم با علاقه خودم وارد عرصه بازیگری شدم و از کودکی بازیگری را دوست داشتم و همیشه هم به پدر و مادرم می گفتم که دوست دارم بازیگر شوم. یادم است برای اولین تعزیه ای که بازی کردم مادرم خیلی کمکم کرد. نسخه متنی تعزیه را برایم خواند و من آن را حفظ کردم و فردای همان روز در تکیه تجریش اجرایش کردم.

بازیگر فیلم سینمایی ما خیلی باحالیم در ادامه نیز اضافه نمود: در حال حاضر در کلاس ششم تحصیل می کنم و درسم هم خوب است. سال گذشته به خاطر بازی در سریال فقط دو سه ماه به مدرسه رفتم و با کمک مادرم در خانه درس می خواندم.

وی درباره اینکه دوست دارم تا بازیگری را ادامه دهم، گفت: بازیگری را خیلی دوست دارم و می خواهم ادامه دهم. اما دوست دارم در آینده در رشته کارگردانی و بازیگری تحصیل کنم. معتقدم بازیگری بالاخره در یک جایی تمام می شود و شغل نیست و بودند بازیگرانی که دوره شان تمام شده و هیچ یادی از آن ها نمی شود.

بلوکات ادامه داد: بعد از این سریال در فیلم سینمایی کودک پنجاه ساله نقش اصلی بودم که در شهر آباده شیراز مقابل دوربین رفت.

بازیگر سریال چرخ فلک درباره ارتباطی که با سایر نوجوانان در این سریال داشت گفت: امیرحسین کافتری را نمی شناختم، اما با شیرخانلو چند همکاری مشترک داشتیم. دو نوچه در حکایت های کمال دارم که با هم در این سریال آشنا شدیم تا جایی که هنوز با هم دوست هستیم و ارتباط داریم.

وی در خاتمه نیز اضافه نمود: جا دارد همین جا از مادرم تشکر کنم که من را در این جهت کمک و هدایت کرد و امیدوارم بتوانم در عرصه هنر آدم موفقی باشم و در سراسر دنیا پرچم ایران را بلند کنم.

مجموعه تلویزیونی حکایت های کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر و بازی محمود پاک نیت، شهره لرستانی، رامین ناصر نصیر، بیژن بنفشه خواه، محمد رضا شیرخانلو و ... هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 55

به "تماشای فیلم های قدیمی برای بازی در حکایت های کمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای فیلم های قدیمی برای بازی در حکایت های کمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید