ترندهای طراحی داخلی نامناسب که نباید انجام داد

به گزارش سفر به مالزی، وقتی نوبت به ترندهای طراحی داخلی می رسد، مانند هر چیز دیگری، همواره چیزهای خوب، بد و زشتی وجود دارند که باید در نظر داشته باشید. طراحی داخلی زیبا و شیک، مستحق این نیست که برچسب های دهه 90 را بر روی دیوارهای خود داشته باشد. در راستای طراحی داخلی نامناسب، بیخیال درهای کشویی بشوید.

ترندهای طراحی داخلی نامناسب که نباید انجام داد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ترند طراحی داخلی نامناسب

وقتی نوبت به ترندهای طراحی داخلی می رسد، مانند هر چیز دیگری، همواره چیزهای خوب، بد و زشتی وجود دارند که باید در نظر داشته باشید؛ موارد غیرقابل تحملی که لزومی ندارد آن ها را انجام دهید، فقط به خاطر اینکه دیگران آن را انجام داده اند. برای به روز نگه داشتن شما و دور ماندن از تصمیمات و شیوه های طراحی داخلی نامناسب، ما لیست کوتاهی در خصوص چنین ترندهایی ایجاد نموده ایم تا از انجام دادن آن ها به نفع خودتان و دکوراسیون خانه تان خودداری کنید.

طراحی داخلی نامناسب؛ رنگ های لکه دار

ما فکر می کردیم که این ترند در دهه 90 رها شده است، اما اخیراً متوجه شدیم که بدون هیچ دلیل خوبی، دوباره به صحنه طراحی داخلی نامناسب وارد شده است. این نوع طراحی داخلی جزو کارهای دستی و پروژه های DIY است که غیر ضروری، بسیار آشکار و زشت به نظر می رسد. طرح های راه راه را انتخاب کنید، به سراغ نمونه های الگودار بروید و هر نوع طرح دیگری که دوست دارید را اجرا کنید اما به سراغ این طرح نامناسب نروید، لطفا!

خرید 39 مدل بهترین کیسه زباله خودرو قیمت مناسب

طراحی داخلی نامناسب با فرش برجسته

درست است، مطمناً هیچ مسئله ای در رابطه با این فرش در تصویر زیر وجود ندارد، فقط نکته این است که ما از دیدن آن در همه جا خسته شده ایم. به نظر می رسد که این نوع فرش، یکی از آن ترندهای طراحی داخلی نامناسب باشد، که باعث می گردد تا هر اتاقی در خانه شما جلوه معمولی داشته باشد. آیا واقعاً می خواهید پایه و اساس اتاق شما چیزی باشد که هر کس دیگری نیز آن را دارد؟ مطمناً خیر!

طراحی داخلی نامناسب؛ برچسب های دیواری

طراحی داخلی زیبا و شیک، مستحق این نیست که برچسب های دهه 90 را بر روی دیوارهای خود داشته باشد. اگرچه ما اصلاً این کار را توصیه نمی کنیم، اما اگر واقعاً به دنبال نمونه های برچسب امروزی گران قیمت هستید، به سراغ طرح های معاصر و امروزی ترِ سیاه و سفید و یکدست بروید تا حداقل کمی از طراحی داخلی نامناسب دور شوید.

طراحی داخلی نامناسب؛ تابلوهای انگیزشی

از آنجا که هیچ نکته الهام بخشی در کارت پستال های انگیزشی وجود ندارد، به نظر ما بهتر است این ترند طراحی داخلی نامناسب را برای بچه ها و افراد سالخورده کنار بگذارید؛ زیرا تقریباً غیرممکن است که هر نوع دکوراسیون منزل را با این علائم و تابلوهای انگیزشی بتوانید به شکل مناسب تطبیق دهید.

خرید 41 مدل ظرف پذیرائی و ظروف یکبار مصرف + قیمت

طراحی داخلی نامناسب؛ چوب های خام

اگرچه زیبایی در چوب خام و شکل نگرفته یافت نمی گردد، فقط نوع روکش آن است که افراد را وادار می سازد تا در زمینه طراحی داخلی دچار اشتباه شوند. هنگامی که در خصوص ترند طراحی داخلی که بتوانید خودتان آن را اجرا و پیاده سازی کنید، فکر می کنید، پیشنهاد ما به شما این است که، در حالی که ظاهر کلی را یکنواخت و متقارن نگه می دارید، روی ساخت و نحوه قرار دادن وسایل نیز تمرکز کنید. برای مثال در تصویر زیر، دیوار به گونه ای به نظر می رسد که از قطعات یک کشتی گرفته شده و به صورت تصادفی روی هم سوار شده است.

طراحی داخلی نامناسب؛ بازیابی وسایل قدیمی

تا آنجایی که ترند طراحی داخلی نامناسب پیش می رود، ما به اندازه کافی وسایل بازیابی شده و پروژه های DIY دیده ایم که بیشتر یک فاجعه بوده اند. اغلب این وسایل خیلی ارزان و ناقص به نظر می رسند. برای مثال تصویر زیر را نگاه کنید. وسیله ای که در بالای سر تخت نصب شده است، دقیقاً چه هدفی را دنبال می نماید یا چه زیبایی شناسی را در بر دارد؟!

طراحی داخلی نامناسب؛ استایل مزرعه ای

اگرچه استفاده از طرح های کهنه و روستایی ولی در عین حال شیک و استاندارد در گوشه و کنار خانه اشکالی ندارد، اما، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از فرایند طراحی داخلی نامناسب خانه های مزرعه ای که بیش از حد آن ها را دیده ایم، صرف نظر کنید، مگر اینکه واقعاً در یک چنین خانه ای زندگی کنید! لطفاً در راستای طراحی داخلی، بیخیال درهای کشویی نیز بشوید.

طراحی داخلی نامناسب؛ شیشه های مربا!

مطمئناً شیشه های مربایی که رنگ می کنیم و در گوشه و کنار خانه قرار می دهیم، می توانند وظایفی اساسی را انجام دهند، اما احتمالاً یکی از نمونه های طراحی داخلی نامناسب خانه ما هستند. لطفاً شیشه های مربای نامناسب را کنار بگذارید و به دنبال ظرف های آشامیدنی عظیم باشید و از این شیشه ها برای اهدافی مانند نگهداری وسایل و نه تزئین بهره ببرید.

خرید اینترنتی 41 مدل اسباب بازی گربه با کیفیت + قیمت

منبع: اتاق
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 734

به "ترندهای طراحی داخلی نامناسب که نباید انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترندهای طراحی داخلی نامناسب که نباید انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید