بهره برداری از کانال جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی مدائن

به گزارش سفر به مالزی، کانال جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی مدائن در منطقه 18 همزمان با بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی جنوب غرب پایتخت، مورد بهره برداری نهاده شد.

بهره برداری از کانال جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی مدائن

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، کانال جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی مدائن که به طول 1050 متر در امتداد کانال معلم و با هدف انتقال بخشی از رواناب های بالادست به کانال سجاد واقع در بزرگراه آیت ا… سعیدی احداث شده است، در جریان بازدید میدانی صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی جنوب غرب پایتخت، رسماً مورد بهره برداری نهاده شد.

طی این بازدید میدانی که به اتفاق سید محمد فیاض شهردار منطقه 18، مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و تنی چند از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی برگزار گردید، بخش های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی مورد پایش نهاده شد و ضمن بازدید از ملک 21 هزار مترمربعی تازه تملک شده در راستا فاز نخست پروژه، تمهیداتی در جهت تسریع عملیات اجرایی اتخاذ شد.

در جریان این بازدید چند ساعته، آخرین شرایط پروژه احداث شارباغ حضرت فاطمه زهرا (س) نیز مورد بازدید نهاده شد و راه چاره های تسریع عملیات اجرایی مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

لازم به ذکر است پروژه احداث محور شارباغ حضرت فاطمه زهرا (س) پس از انتقال خط راه آهن تهران- تبریز به زیر زمین در سال 1392، روی بام این تونل در محدوده ای به طول تقریبی 9 کیلومتر و کشیدگی شرقی- غربی و عرض متوسط 30 متر با وسعت حدود 27 هکتار تعریف شده است که با احتساب فضای بین جدار ساختمان های شمالی تا جنوبی طرح و خیابان های موجود، این محدوده در مجموع به حدود 50 هکتار در فاز های بعدی افزایش پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 968

به "بهره برداری از کانال جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی مدائن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از کانال جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی مدائن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید