برترین مکان ها برای غواصی

به گزارش سفر به مالزی، از آنجایی که سواحل و تفریحات آبی بخش مهمی از تفریح های گردشگران را تشکیل می دهد و در این میان غواصی از محبوب ترین این تفریحات به شمار می رود،

بنابراین کشف مکان های مناسب غواصی در دنیا از مسائلی است که تقریبا برای هر گردشگری اهمیت دارد. تنها اگر فوبیای آب ندارید حتما این مطلب برایتان مفید خواهد بود. چرا که می خواهیم مکان ها و جزایر مناسب غواصی را به شما معرفی نماییم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

برترین مکان ها برای غواصی

جزایر آندامان، تایلند

سواحل غرب تایلند برترین دریاهای آسیای جنوب شرقی را برای غواصی دارد. اطراف هر صخره کوچک در جزیره، درست در زیر سطح، برترین مکان جنب و جوش و غواصی است. در واقع این ساحل یکی از سواحل پنهانی است که می تواند یک تجربه تازه را برایتان رقم بزند.

برمودا، برمودا

یک استراحتگاه بسیار شیک است که آب و هوای گرم آن از ماه مه تا اکتبر ادامه دارد. یعنی شرایط آن برای غواصی عالی است. در آنجا صخره های مرجانی، ماهی های بسیار و حتی یک کشتی شکسته در دسترس می باشد.

گالاپاگوس، اکوادور

برای بسیاری از مسافران بازدید از جزیره گالاپاگوس، از باشکوه ترین تجربیاتی است که خواستار به دست آوردن آن هستند. غواصی در اطراف اقیانوس آرام برای کسانی که می خواهند بدون گذراندن آموزش های گران قیمت در آب شیرجه بزنند، یک گزینه فوق العاده است. گونه های زیبای دریایی از شیر دریایی گرفته تا لاک پشت در حال شنا قابل مشاهده است.

جزیره سیشل

بله؛ یک مقصد دور برای ماه عسل مناسب برای مسافرانی که به شنا و غواصی علاقه دارند می باشد. مجموعه ای رنگین کمانی از صخره های مرجانی و حیات وحش عجیب و غریب در این جزیره در انتظار گردشگران است و آنها می توانند با قایق های کف شیشه ای به کشف آنها بروند.

پالاوان، فیلیپین

رسیدن به این جزیره چندان آسان نیست اما وقتی با زحمت فراوان به آن می رسید خواهید دید که ارزش آن همه دشواری را داشت. صخره های طبیعی که دارای موجودات بی نظیر بسیار متنوعی است شامل 75 درصد از گونه مرجان شناخته شده و 40 درصد از ماهی های صخره ای دنیا را در خود جای داده است.

جزایر کیمن - دریای کارائیب

این جزیره با صخره های مرجانی و ماهی های سفره ای گوناگونی که در منطقه ها کم عمق دارد جزیره ای توریستی به حساب آمده و مکان دنجی برای غواصان و غواصی می باشد.

دومینیکا، دومینیکا

طبیعت جزیره دومینیکا قسمتی از جزائر کارائیب است که هنوز به طور کامل کشف نشده است. وجود چشمه های آب گرم این منطقه باعث شده است غواصی در این قسمت کمی متفاوت باشد. غواصی کناره صخره ها که دمای آب در آنها گاهی به 90 درجه هم می رسد می تواند لذت بخش باشد.

جزیره بزرگ هاوایی

این منطقه با جزایر متعددی که دارد معروف ترین جزیره دنیا محسوب می گردد و یکی از برترین مکان های غواصی به شمار می رود. آب این منطق گرم؛ غارهایش متعدد و شکاف هایش پر از زندگی های دریایی گوناگون است که همگی اینها از جاذبه های این جزیره بزرگ محسوب می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1547

به "برترین مکان ها برای غواصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان ها برای غواصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید