بهترین مقاصد گردشگری جهان را بیشتر بشناسید

به گزارش سفر به مالزی، در سفرها، جدا از سرویس ها و خدماتی که برای جهانگردان ارائه می گردد و ممکن است اشکالاتی هم داشته باشند، آماده بودن یک کشور برای پذیرش جهانگرد نکته ای است که می تواند یک سفر را لذت بخش یا خراب کند. در سال 2017، مجمع جهانی اقتصاد گزارش مبنی بر رقابت سفر و توریسم ارائه کرد که در آن 136 کشور را آنالیز نموده و مقصدهای برتر جهانگردی را انتخاب نموده بود.

بهترین مقاصد گردشگری جهان را بیشتر بشناسید

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

یکی از معیارهای این نظرسنجی ساختار خدمات گردشگری بود که نشان می داد یک کشور چه ظرفیتی برای جذب گردشگر دارد و در صورت جذب گردشگران تا چه اندازه قابلیت سرویس دهی خوب را دارد. این شامل تعداد اتاق در هتل ها، کیفیت خدمات، وجود شرکت های کرایه اتومبیل و حتی تعداد خودپرداز به ازای هر فرد بزرگسال است. کیفیت خدمات سرویس دهی با مواردی مانند احتیاج داشتن به ویزا، توافقات تجاری تفاوت دارد. این موارد در دسته دیگری آنالیز می گردد که استراتژی های سازمان گردشگری را نشان می دهد و اینکه آن کشور تا چه اندازه به صنعت توریسم اهمیت می دهد. در ادامه درباره 15 کشور برتر لیستی که این مجمع انتخاب نموده است و به عنوان مقاصد برتر گردشگری در سال 2018 شناخته شده اند خواهید خواند. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

9- آلمان

آلمان در لیست مقصدهای برتر گردشگری رتبه نهم را بدست آورده است. این کشور هر 7 موسسه کرایه اتومبیل را داراست و رتبه 14 را در زمینه داشتن خودپرداز کسب نموده است. آلمان در نظرسنجی عمومی مقصدهای برتر گردشگری رتبه سوم را بدست آورده است زیرا در زمینه فرهنگ و کسب و کار در صندلی بالایی قرار گرفته است.

8- استرالیا

استرالیا تقریبا در همه موارد امتیاز خوبی کسب نموده است و در صندلی 8 این لیست قرار گرفته است. علاوه بر خدمات سرویس دهی بسیار خوب، استرالیا دارای منابع طبیعی، فرهنگ و کسب و کار خیلی خوب برای گردشگران است.

7- بریتانیا

بریتانیا رتبه بسیار بالایی در این نظرسنجی کسب کرد زیرا در تمام شاخص ها توانست رتبه زیر 25 را بدست آورد. از لحاظ دارا بودن تعداد کافی خودپرداز، در صندلی هشتم و از لحاظ کیفیت خدمات گردشگری در صندلی 23 قرار گرفته است.

6- سوئیس

سوئیس با بدست آوردن رتبه زیر 20 در تمام شاخص ها توانست صندلی 6 لیست مقصدهای برتر گردشگری را کسب کند. این کشور در بخش سفر و گردشگری از جمله امنیت، محیط زیست و محیط کسب و کار بسیار خوب عمل می نماید.

5- کرواسی

کرواسی با دارا بودن تعداد کافی اتاق در هتل ها و تعدا کافی خودپرداز، در لیست مقصدهای برتر گردشگری رتبه 5 را بدست آورد. اگرچه کیفیت خدمات گردشگری این کشور زیاد خوب نیست و در صندلی 56 قرار گرفته است اما موارد دیگری باعث جذب گردشگر به این کشور می گردد. کرواسی از لحاظ منابع طبیعی و محیط زیست رتبه بسیار بالایی دارد.

6- پرتغال

پرتغال هم در همه شاخص ها رتبه خوبی بدست آورده است مخصوصا در زمینه داشتن خودپرداز، موسسات کرایه اتومبیل و کیفیت خدمات گردشگری. این کشور در بخش رقابت های سفر و گردشگری و امنیت نیز امتیاز خوبی کسب نموده و این کشور را در لیست بهترین ها قرار داده است.

3- ایالات متحده

ایالات متحده سومین مقصد برتر گردشگری در دنیا است. دارا بودن تعداد بالای خودپرداز و کیفیت خدمات گردشگری هر دو رتبه بالایی کسب نموده اند.

2- اسپانیا

خدمات گردشگری اسپانیا رتبه دوم را در دنیا کسب نموده است. از لحاظ آنالیز کلی موارد سفر و گردشگری، اسپانیا رتبه اول را در دنیا دارا است و این به این معنا است که این کشور بهترین کشور برای سفر است.

1- اتریش

رتبه اول مقصدهای برتر گردشگری به کشور اتریش می رسد که امتیاز بسیار بالایی را بدست آورده است. علاوه بر داشتن 7 موسسه برتر کرایه اتومبیل، این کشور اروپایی دارای کیفیت بالای خدمات و تعداد بالایی اتاق در هتل ها است.

برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به بهترین مقاصد گردشگری دنیا، به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 342

به "بهترین مقاصد گردشگری جهان را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری جهان را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید