برقراری پرواز اهواز رامسر هواپیمایی کارون

به گزارش سفر به مالزی، پرواز اهواز رامسر هواپیمایی کارون از پنجم تیر ماه شروع می گردد

مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان از برقراری پرواز جدیدی در این فرودگاه اطلاع داد. قرار است از پنجم تیر ماه 99 پرواز اهواز رامسر در راستا رفت و پرواز رامسر اهواز در راستا برگشت میان فرودگاه بین المللی اهواز (AWZ) و فرودگاه رامسر (RZR) انجام گردد.

برقراری پرواز اهواز رامسر هواپیمایی کارون

سید مهدی رزاز اظهار کرد: پرواز مستقیم اهواز رامسر و بالعکس با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و احتیاج شهروندان خوزستانی و به منظور رفاه حال مسافران برقرار شده است تا به آسانی و به صورت مستقیم بتوانند به این دو شهر سفر نمایند.

رزاز در ادامه اضافه کرد: پرواز اهواز رامسر و بالعکس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روزهای پنجشنبه، توسط هواپیمایی کارون و با هواپیمای فوکر 100انجام خواهد شد.

به گفته روابط عمومی شرکت فرودگاه های استان خوزستان، فرودگاه اهواز از تاریخ 5 تیر ماه 99 برابر با 25 ژوئن 2020 میزبان پروازهای هواپیمایی کارون در راستا اهواز رامسر و رامسر اهواز با هواپیماهای فوکر 100 خواهد بود. این پروازها در روز پنجشنبه و در یک نوبت پروازی انجام خواهد شد. پرواز اهواز رامسر به شماره پروازی NV266 راس ساعت 12:00 از مبدا فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد فرودگاه رامسر خواهد بود. همچنین پرواز برگشت در راستا رامسر اهواز به شماره پروازی NV2666 در همان روز از فرودگاه رامسر به فرودگاه بین المللی اهواز، راس ساعت 14:00 انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی کارون از اهواز به رامسر و از رامسر به اهواز را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

در جدول های زیر می توانید جزئیات اطلاعات پروازی هواپیمایی کارون در راستا اهواز رامسر و راستا رامسر اهواز را در ماه ژوئن و ژوئیه مشاهده کنید:

جدول اطلاعات پروازی هواپیمایی کارون از اهواز به رامسر:

جدول اطلاعات پروازی هواپیمایی کارون از رامسر به اهواز:

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 586

به "برقراری پرواز اهواز رامسر هواپیمایی کارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز اهواز رامسر هواپیمایی کارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید