بازی Turbo Kid برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد

به گزارش سفر به مالزی، فیلم بچه توربو قرار است به یک بازی ویدیویی تبدیل شود. استودیوی بازی سازی Outerminds خبر از ساخت یک بازی اکشن دوبعدی بر اساس این فیلم داده است. بازی توربو کید (Turbo Kid) برای عرضه در سال 2022 در نظر گرفته شده و فعلا اطلاعات بیشتری از آن در اختیار نداریم.

بازی Turbo Kid برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد

توربو کید چندان فیلم بزرگ و معروفی نیست و اینکه عده ای تصمیم گرفته اند تا یک بازی با اقتباس از آن بسازند، از اشتیاق بالای طرفداران فیلم می گوید. به عنوان یکی از بهترین فیلم های مستقل چند سال گذشته، توربو کید داستان پسرکی با دوچرخه اش را در دنیایی پساآخرالزمانی تعریف می کند.

پسرک که علاقه بسیاری به کمیک های ابرقهرمانی دارد، در این دنیای برهوت و نابود شده با دختری آشنا می شود. پس از دزدیده شدن دخترک، پسرک تصمیم می گیرد تا در نقش یک ابرقهرمان به نجات دختر برود و در این میان هم ظالمی که بر دنیای نابود سلطه می کند را از بین ببرد. سازندگان فیلم توربو کید چند سال پیش گفتند که مشغول ساخت دنباله ای برای آن هستند، اما هنوز هیچ خبری از آن نشده است.

سبک و سیاق دهه نودی فیلم، مهم ترین بخش و عنصر آن است و همان طور که از تیزر کوتاه بازی پیداست، این سبک قرار است تمام و کمال در بازی توربو کید هم رعایت شود. موسیقی الکترونیک دهه نودی و خشونت بسیار بالا، بخشی مهم از بازی توربو کید خواهد بود.

سازندگان گفته اند که در راستای داستان و دنیای فیلم، در بازی توربو کید هم با محیط های متنوع و بزرگ روبه رو خواهیم شد و در این دنیا، با دوچرخه توربو کید به گشت و گذار می پردازیم. گفته شده که می توان با دوچرخه، حرکات مختلفی را هم اجرا کرد. مبارزه با دشمنان مختلف و تکه و پاره کردن آن ها، درست مثل فیلم، بخشی بزرگ از گیم پلی بازی توربو کید را تشکیل خواهد داد. همچنین گفته شده است که داستان بازی اقتباسی مستقیم از فیلم خواهد بود.

زمان مشخصی برای عرضه بازی توربو کید در نظر گرفته نشده و تنها اشاره شده که می توانیم در سال 2022 منتظر عرضه آن باشیم.

می توانید در ادامه تیزر کوتاهی که برای رونمایی از بازی Turbo Kid منتشر شده است را ببینید. نگاهی هم به تریلر فیلم توربو کید بیاندازید و اگر از این سبک فیلم ها لذت می برید، حتما فیلم را هم ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1032

به "بازی Turbo Kid برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Turbo Kid برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید