ایسوس راگ فون 5 با 18 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به گزارش سفر به مالزی، ایسوس قرار است به زودی از گوشی گیمینگ جدید خود با نام راگ فون 5 رونمایی کند که پیش از این خبرهای زیادی در رابطه با آن منتشر شده؛ اما خبر اخیر به تجهیز این محصول به 18 گیگابایت حافظه رم اشاره دارد.

ایسوس راگ فون 5 با 18 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

در حال حاضر هیچ گوشی پرچم دار چه معمولی و چه گیمینگ وجود ندارد که بیش از 16 گیگابایت حافظه رم داشته باشد. معمولا هم گوشی هایی مجهز به 16 گیگابایت حافظه رم از قیمت بالایی برخوردارند که از جمله آن ها می توان به گلکسی S21 اولترا، راگ فون 3، لنوو Legion و… اشاره نمود. اما این طور که به نظر می رسد، شرکت تایوانی قرار است محصولی را راهی بازار کند که بیش از 16 گیگابایت حافظه رم دارد.

راگ فون 5 قرار است چهارمین گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس باشد اما شرکت تصمیم گرفت عدد 4 را از نام گذاری محصولات خود حذف کند. به نظر می رسد این اقدام ایسوس به این خاطر بوده که گوشی جدید احتمالا قابلیت انقلابی به نسبت نسل قبل خواهد داشت؛ خبری که امروز منتشر شده، این حدس و گمان را تقویت نموده.

با توجه به بنچمارک گیک بنچ که از محصولی منتسب به راگ فون 5 منتشر شده، به نظر می رسد این نماینده ایسوس از 18 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. این محصول که با شماره مدل I005DB در گیک بنچ حضور یافته، نسخه دوم راگ فون 5 خواهد بود، چرا که پیش تر دیده بودیم مدلی با شماره DA هم از این گوشی وجود دارد که حتی وب سایت DXOMARK به تازگی به تست قابلیت صوتی آن پرداخت.

در بنچمارک هایی که از این گوشی منتشر شده، دیده بودیم که به 8/16 گیگابایت حافظه رم مجهز شده و این طور به نظر می رسد که یک مدل 12 گیگابایتی هم از آن در دست ساخت قرار داد. مدل I005DB اما از یک نمایشگر ثانویه کوچک در پنل پشتی هم بهره می برد و احتمالا باید مدل پرو راگ فون 5 باشد چرا که گویا قرار است از 18 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد.

ایسوس راگ فون 5 با پردازنده اسنپدراگون 888، اندروید 11 و 8/12/16/18 گیگابایت حافظه رم راهی بازار خواهد شد اما قیمت آن هنوز در خبرگزاری های موثق اعلام نشده. این محصول قرار است در تاریخ 10 مارس سال جاری (20 اسفند) رونمایی گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1021

به "ایسوس راگ فون 5 با 18 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس راگ فون 5 با 18 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید