انتقال هافبک چلسی به یوونتوس منتفی شد؟

به گزارش سفر به مالزی، انتقال جورجینیو، هافبک ایتالیایی و پاسور چلسی به یوونتوس منتفی شده و باشگاه انگلیسی علاقه ای به معاوضه نشان نداده است.

انتقال هافبک چلسی به یوونتوس منتفی شد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تحرکات تیم های عظیم خرید بازیکن از همین حالا شروع شده و اخبار حاکی از آن است جورجینیو، هافک چلسی به شدت مورد علاقه مائوریتزیو ساری قرار گرفته است. این خود ساری بود که مقدمات خرید جورجینیو از ناپولی برای چلسی را فراهم کرد و حالا علاقمند است یک بار دیگر راهنمایی او را بر عهده گیرد.

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد احتمال انتقال جورجینیو به تورین چندان بالا نیست. باشگاه یوونتوس پیشنهاد معاوضه بین این بازیکن با میرالیم پیانیچ را تقدیم مدیران چلسی نموده که مورد پسند آنها قرار نگرفته و باشگاه انگلیسی تنها با دریافت پول نقد حاضر به فروش جورجینیو خواهد بود.

چلسی رقمی در حدود 40 تا 50 میلیون یورو برای فروش جورجینیو طلب نموده که پرداخت آن در توان یوونتوس نیست و در حال حاضر شانس زیادی برای نهایی شدن این انتقال وجود ندارد. اما گزینه دیگر خرید یوونتوس از چلسی را باید امرسون پالمیری، مدفع کناری این تیم نامید. پالمیری معمولا جایی در ترکیب ثابت فرانک لمپارد ندارد و احتمال حضور او در ترکیب یوونتوس برای فصل بعد بیشتر از جورجینیو خواهد بود. البته اخباری در خصوص تمایل اینتر نیز به خرید امرسون منتشر شده، اما نام جونیور فیرپو از بارسلونا نیز در لیست خرید نراتزوری به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 591

به "انتقال هافبک چلسی به یوونتوس منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال هافبک چلسی به یوونتوس منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید