امیری: با پرورش استعدادها آینده تیم های ملی تامین می گردد

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران معتقد است با اهمیت دادن به استعدادها، می توان به آینده فوتبال ایران امیدوار بود.

امیری: با پرورش استعدادها آینده تیم های ملی تامین می گردد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وحید امیری، سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا تاجیکستان گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. این قهرمانی حق بازیکنانم بود. همانطور که می دانید این بازیکنان رده سنی زیر 15 هستند و میتوانند نسل تاثیر گذاری برای فوتبال ایران باشند.استعدادهای ناب در کشورمان وجود دارد که سیستم و ساختاری باید تعریف گردد تا استعدادها در جهت رشد و توسعه قرار گیرند.

وی ادامه داد: حرف مستقیم من در ارتباط با باشگاهها است که به پرورش استعدادها بپردازند. بازیکنانی که در باشگاهها هستند باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند و مربیان کاربلد این نخبگان را پرورش دهند. معتقدم باشگاه در ارتباط با استخدام مربیان کار بلد تاثیرگذار است. باید از مربیانی استفاده کند که تجربه داشته باشند نه اینکه با این استعدادها تجربه کسب نمایند. اگر سیستم تربیت استعدادها در باشگاه روی اصول انجام گردد به شما می گویم که میتوان 5 تیم ملی در این رده داشته باشیم که پیروز خواهند شد.

وی گفت: این قهرمانی حاصل زحمات مسئولین فدراسیون مخصوصا عزیزی خادم و ماجدی است و کسب عنوان قهرمانی را به ملت عزیزم تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1452

به "امیری: با پرورش استعدادها آینده تیم های ملی تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: با پرورش استعدادها آینده تیم های ملی تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید