امامی: مثل همواره پاداش مدال فقط وعده بود، نه عمل، قدرتم بیشتر از قبل شده است

به گزارش سفر به مالزی، دارنده مدال برنز کشتی آزاد دنیا در سال 2019 گفت: از طرف شهر و استان وعده هایی داده شد که مثل همواره فقط حرف زدند و درعمل اتفاقی نیفتاد.

امامی: مثل همواره پاداش مدال فقط وعده بود، نه عمل، قدرتم بیشتر از قبل شده است

یونس امامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه تمریناتش را همچنان در خانه دنبال می نماید، گفت: این شرایط همچنان ادامه دارد و امکان تمرین دسته جمعی و تشکیل اردوی تیم ملی نیست و ما همچنان در خانه تمرین می کنیم. مجبوریم با این شرایط بسازیم. مسابقه ای هم در پیش نیست که خودمان را محک بزنیم. همه رقابت ها عقب افتاده و معلوم نیست از چه زمانی بار دیگر رقابت ها از سر گرفته می گردد.

وی که در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی مدال برنز گرفت در خصوص اینکه آیا به وزن دلخواه در 74 کیلوگرم رسیده است؟، توضیح داد: در حال حاضر 75 کیلو و نیم هستم و بیشتر از این نشده ام اما قدرتم نسبت به قبل بالاتر رفته چون وزنه می زنم و حرکات بدنسازی خوبی انجام می دهم. البته طبیعتا به تمرینات کشتی منظم و خوبی احتیاج داریم که باید منتظر تشکیل مجدد اردوها باشیم.

این مدعی وزن 74 کیلوگرم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از کسب مدال برنز، پاداشی دریافت نموده است؟، گفت: پاداشی که وزارت ورزش می دهد که معمولا یکی دو سال بعد از کسب مدال است. از طرف شهر و استان مان هم وعده هایی داده شد که مثل همواره فقط حرفش را زدند و درعمل اتفاقی نیفتاد. همچنان هزینه های مان برعهده خانواده است، مثل قبل.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 478

به "امامی: مثل همواره پاداش مدال فقط وعده بود، نه عمل، قدرتم بیشتر از قبل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی: مثل همواره پاداش مدال فقط وعده بود، نه عمل، قدرتم بیشتر از قبل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید