اتاق خوابی به سبک مینیمال

به گزارش سفر به مالزی، مینیمال ها با الگو قرار دادن زیبایی در سادگی است زندگی راحت تر و آرامش بخش تری برای خود ساخته اند.

اتاق خوابی به سبک مینیمال

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اتاق خواب مینیمال

طراحی دکوراسیون در زندگی امروزی اهمیت ویژه ای در بین افراد داشته و بسکمک از افراد هنگام تغییر دکوراسیون یا طراحی دکوراسیون خانه خود، به دنبال مطالعه درباره انواع سبک های دکوراسیون می فرایند تا با آشنایی کامل با این سبک ها و با توجه به سلیقه و روحیات خود، بهترین و مناسب ترین سبک را برای منزل خود انتخاب کنند. در این بین سبک های امروزی نظیر مینیمال یا مدرن، از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. در این نوشتار از خبرنگاران به معرفی ویژگی های اتاق خواب مینیمال پرداخته ایم. با گام های زیر شروع به ساخت یک اتاق خواب به سبک مینیمال خواهیم کرد.

از بین بردن شلختگی و به هم ریختگی ها

وقت آن رسیده که اتاق را از شر لوازم اضافی و بلااستفاده خلاص کنید. برای اینکه این کار را به خوبی خاتمه دهید ابتدای کار کمی وقت صرف کنید و سراسر اتاق را بررسی کنید و برای اجسام کوچک سبدی تهیه کرده و لوازم مازاد را جمع آوری کنید.

انتخاب تخت خواب مناسب اتاق خواب مینیمال

مهم ترین وسیله در هر اتاق خوابی، تخت خواب است و در طراحی اتاق خواب به سبک مینیمال نیز این وسیله مستثنی نخواهد بود. برای اتاق خواب مینیمال انتخاب یک تخت خواب که حاشیه نداشته و کاملاً مسطح باشد اصولی خواهد بود. با این انتخاب نقطه کانونی اتاق را به سمت تخت چرخانده اید و توجه به آن در اولویت قرار گرفته است.

پس از انتخاب فریم تخت نوبت به رنگ آن می رسد. بهترین انتخاب برای عالی دیده شدن تخت خواب مینیمال استفاده از رنگ های طبیعی و ملایم است. رنگ هایی هم چون خاکستری ملایم، سفید شیری، زرد کمرنگ و هر رنگی که پایه روشن و متمایل به سفید دارد.

از نورهای طبیعی استفاده کنید

در اتاق خوابی مینیمال نور مناسب می تواند به زیباتر جلوه کردن لوازم جانبی کمک فراوانی کند. با مبلمان موجود در اتاق رابطه برقرار کرده و فضایی بازتر را به نمایش دربیاورد. نورهای طبیعی که از ورودی های اتاق وارد می شوند انعکاس ها را به وجود آورده و سبب روشنایی بیشتر خواهند شد. توجه کنید که استفاده از نور طبیعی در این سبک، یکی از مهم ترین ویژگی های دکوراسیون مینیمال به شمار می رود.

تابلوهای دیواری؛ کم ولی پربار

برای اتاق خواب مینیمال که دیوارها اهمیت بسکمک دارند، استفاده از تابلوها تا حدامکان، پیشنهاد نمی شود. مگر یک تابلو آن هم هنری و غنی از ذائقه های مدرنیته. خالی بودن دیوار، یکی از نمادهای مینیمالیستی بودن فضا است؛ حتی اگر تابلوهای استفاده شده روی دیوار ساده و مدرن بوده باشند.

سرسبزی اتاق را از قلم نیاندازید

یک گلدان یا گیاه زیبا در اتاق مدرن و مینیمالیستی، حس تازگی و طراوت و همین طور شادابی را به ارمغان خواهد آورد. در کنار این موارد اینکه پالت رنگی اتاق مدرن از رنگ های متنوع پرشده و مهم تر اینکه رنگ ها همگی طبیعی و زنده هستند. گلدان های سفید یا حتی شیشه ای بهترین انتخاب ها برای این کار هستند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب 7 وسیله که اتاق خواب شما کم دارد! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 809

به "اتاق خوابی به سبک مینیمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق خوابی به سبک مینیمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید