آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد به برکت وقف در قائمشهر

به گزارش سفر به مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر گفت: به برکت موقوفات شهرستان قائمشهر 10 زندانی جرائم غیر عمد از بند زندان رهایی یافته و به جمع خانواده بازگشتند .

آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد به برکت وقف در قائمشهر

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان قائم شهر، علی فتحی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه توسط اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر، اظهار کرد:به همت اداره اوقاف این شهرستان در سالروز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و از محل عوائد موقوفات شهرستان تعداد200سبد کالا به ارزش هر سبد3 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد .

وی اضافه نمود: همچنین در این مراسم تعدادی جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان توزیع شده است .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر اعلام کرد: از اول سال تا خاتمه سال 99 و با شرایط سخت معیشتی به وجود آمده برای مردم شهرستان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب ، اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ در جهت اجرای نیت واقفان خیراندیش اقدام به تهیه و توزیع بالغ بر 4هزار و 100 سبد کالا کردند .

این مسؤول اعلام کرد: همچنین مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون ریال جهت دارو و درمان افراد نیازمند نیز از محل موقوفات تامین و در اختیار نیازمندان نهاده شد .

فتحی با اشاره به خرید 35 عدد تبلت برای دانش آموزان نیازمند، اضافه نمود: یاری در تهیه جهیزیه برای نوعروسان به مبلغ 700میلیون ریال نیز از دیگر خدمات این نهاد بوده است .

وی یادآور شد: همچنین از محل موقوفات 10 زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند که این موضوع نیز جز خدمات اوقاف شهرستان بوده است .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در خاتمه گفت: تمامی این خدمات ازجمله توزیع بسته ای معیشتی، یاری های دارویی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، شرکت در طرح مهربانی، آزادی زندانیان و ده ها مورد نتیجه کوشش همکاران اوقاف شهرستان در سال 1399 در راستای اجرای نیت واقفان و یاری به نیازمندان بوده است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1077

به "آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد به برکت وقف در قائمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد به برکت وقف در قائمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید