6 موردی که مار ها را به سمت خانه ها می کشاند

به گزارش سفر به مالزی، تهران (پانا) - برای جلوگیری از ورود مار به خانه خود موارد مطرح شده در خبر زیر را آنالیز نموده و بلافاصله آن ها را برطرف کنید.

6 موردی که مار ها را به سمت خانه ها می کشاند

به گزارش خبرنگاران، یکی از خزندگان نامطلوب که اغلب در خانه ها دیده می گردد مار است و محتمل است حتی دلیل مرگ یکی از اعضای خانواده هم باشد. جالب است بدانید که مواردی در منازل وجود دارد که ممکن است مار ها را به خانه شما جذب کند که در ادامه شش مورد از آن ها را معرفی خواهیم کرد تا با رفع کردن آن ها از ورود این حیوان خطرناک جلوگیری نموده و جان عزیزان خود را نجات دهید.

1. اگر از هواداران پرورش پرندگان هستید، باید مراقب حفره های پرنده و تخم های آن ها باشید، زیرا تخم مرغ یکی از برترین غذا هایی است که مار ها دوست دارند، بنابراین خانه شما فرصتی مناسب برای ورود مار ها را فراهم می نماید.

2. اگر در خانه خود موش می بینید، باید در اسرع وقت آن ها را از بین ببرید، زیرا موش ها معمولا باعث جذب مار ها می شوند، زیرا یکی از منابع تغذیه این حیوان ترسناک، موش ها هستند.

3. بعضی از افراد به اسم دکوراسیون و زیبایی منازل اقدام به قرار دادن سنگ در مقابل خانه خود می نمایند، اما این سنگ ها ممکن است محلی مناسب برای جذب مار ها به خانه شما باشند.

4. اگر محیط اطراف شما مملو از درختان است، باید حتما از اسپری های ضد عفونی نماینده بهره ببرید تا مار ها در این محل پخش نشوند.

5. سوراخ یا شکاف های داخل خانه خود را به سرعت ترمیم کنید.

6. اگر در جلوی خانه شما باغی با درختان زیاد وجود دارد، باید توده های انباشته برگ را از بین ببرید، زیرا مار ها در داخل آن ها پنهان می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1341

به "6 موردی که مار ها را به سمت خانه ها می کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 موردی که مار ها را به سمت خانه ها می کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید