یورو 2020، سوسا: مقابل اسپانیا، ضعفی که در بازی قبلی مان داشتیم را رفع کردیم

به گزارش سفر به مالزی، سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان از نمایش مردانش در خانه اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی یورو 2020 ابراز رضایت و آن را جسورانه توصیف کرد.

یورو 2020، سوسا: مقابل اسپانیا، ضعفی که در بازی قبلی مان داشتیم را رفع کردیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی لهستان در دومین بازی اش در یورو 2020 هم پیروز به کسب پیروزی نشد اما برای سرمربی این تیم پائولو سوسا همین که مردانش توانستند حریفی پرآوازه مانند اسپانیا را متوقف نمایند و اولین امتیاز شان در این تورنمنت را کسب نمایند، رضایت بخش بود.

سرمربی پرتغالی لهستان در انتها بازی گفت: من پیش بینی نموده بودم که بازی اینگونه پیش برود. بدون شک ما در این بازی مشکلاتی داشتیم چون اسپانیا تیمی است که بازیکنانش وقتی پا به توپ شوند، بسیار خطرناک می شوند. سیستم بازی این تیم به گونه ای است که با حرکاتش می تواند فضاهایی را برای ارسال توپ های بلند خالی کند. در نیمه اول بازی ما انسجام بسیار پایینی داشت اما در همان مقطع هم ما توانستیم حریف را پرس کنیم و دو موقعیت خطرناک گلزنی بسازیم.

سوسا اضافه کرد: در نیمه دوم عملکرد ما بهتر شد چون جسورانه تر بازی کردیم. حریف را تحت فشار گذاشتیم و در نهایت هم به گل رسیدیم. در این بازی ما ضعفی که عملکردمان در بازی قبلی برابر اسلواکی داشت را رفع کردیم و با انگیزه ای مناسب پا به پای حریف جنگیدیم. در بازی آخرمان (برابر سوئد) باید از اولین دقیقه جسورانه بازی کنیم نه از نیمه دوم و در آن صورت همه چیز روبه راه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1199

به "یورو 2020، سوسا: مقابل اسپانیا، ضعفی که در بازی قبلی مان داشتیم را رفع کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، سوسا: مقابل اسپانیا، ضعفی که در بازی قبلی مان داشتیم را رفع کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید